رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه؛ به مناسبت زادروز عباس کیارستمی فیلم ده از ساخته های این کارگردان فقید در کافه خانه نمایش مهرگان به نمایش در می آید و سپس کارنامه این فیلمساز برجسته توسط حمید عبدالحسینی به عنوان منتقد و کارشناس مورد مرور و ارزیابی قرار خواهد گرفت. این برنامه که از ساعت ۱۶ روز شنبه […]

به گزارش سینماخانه؛ به مناسبت زادروز عباس کیارستمی فیلم ده از ساخته های این کارگردان فقید در کافه خانه نمایش مهرگان به نمایش در می آید و سپس کارنامه این فیلمساز برجسته توسط حمید عبدالحسینی به عنوان منتقد و کارشناس مورد مرور و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
این برنامه که از ساعت ۱۶ روز شنبه یکم تیرماه آغاز خواهد شد در واقع به عنوان افتتاحیه رویدادهای هنری کافه مهرگان با مدیریت میثم پیر محمدی تلقی می گردد که ازاین پس با اجرای کارگاه ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری (نمایشنامه، فیلمنامه، رمان، داستان و شعر خوانی و نمایش فیلم) پذیرای علاقمندان خواهد بود . گفتنی ست حمید عبدالحسینی به عنوان طراح ، مدیر هنری و کارشناس این برنامه ها به تحلیل و ارزیابی آثار مورد خوانش و به نمایش درآمده می پردازد .
علاقمندان برای شرکت دراین برنامه ها می توانند روزهای شنبه به نشانی: خ انقلاب، خ خارک، بن بست اول، کافه خانه نمایش مهرگان مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار