رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر اکران آنلاین فیلمش در صفحه شخصی اش نوشت: بعد از همه خبرها و حدس هایی که این چند روز در فضای رسانه ای مبنی بر اکران آنلاین عنکبوت منتشر شد همین جا باید اعلام کنم که در حال حاضر […]

به گزارش سینماخانه ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر اکران آنلاین فیلمش در صفحه شخصی اش نوشت:
بعد از همه خبرها و حدس هایی که این چند روز در فضای رسانه ای مبنی بر اکران آنلاین عنکبوت منتشر شد همین جا باید اعلام کنم که در حال حاضر هیچ تصمیمی برای اکران آنلاین عنکبوت گرفته نشده است.

همچنین تهیه کننده و سرمایه گذار محترم عنکبوت نیز تاکیدشان بر اکران در سینما است. فقط در صورت تعطیلی سینما ها تا انتهای سال ۹۹ می توان گزینه اکران آنلاین را روی میز دید. عنکبوت یکی از شانس های اکران ۹۹ است پس حتما بهترین تصمیم درباره نمایش آن گرفته می شود.

«عنکبوت» که فیلمنامه‌اش را اکتای براهنی نوشته با داستان جنایی و با رگه‌های پررنگ اجتماعی‌ داستان سعید حنایی قاتل زنجیره ای را روایت می کند که می‌خواست ریشه فساد را بخشکاند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری با حضور فرید سجادی حسینی، بازیگران «عنکبوت» هستند.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار