رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

به نقل از ورایتی، تعدادی از سالن های سینما در سان آنتونیو و آستن تگزاس با اعمال اقدامات محافظت کننده اولیه از ویروس کرونا طی روزهای آینده بازگشایی می شوند. میچل رابرتز، مدیر عامل شرکت «EVO Entertainment» می گوید:  قصد داریم دوشنبه دو سالن را با استفاده از ورود به سبک امنیتی فرودگاه باز کنیم. میهمانان وارد […]

به نقل از ورایتی، تعدادی از سالن های سینما در سان آنتونیو و آستن تگزاس با اعمال اقدامات محافظت کننده اولیه از ویروس کرونا طی روزهای آینده بازگشایی می شوند.

میچل رابرتز، مدیر عامل شرکت «EVO Entertainment» می گوید:  قصد داریم دوشنبه دو سالن را با استفاده از ورود به سبک امنیتی فرودگاه باز کنیم. میهمانان وارد یک محوطه نیروهای محافظتی در نزدیکی درب جلو می شوند و از آنها سؤال می شود که آیا در ۱۴ روز گذشته کسی از خانواده آنها دارای علائم آنفلوانزا بوده است یا خیر. آنها همچنین تحت غربالگری درجه حرارت مادون قرمز قرار می گیرند که هرکسی بیش از ۱۰۰.۴ درجه باشد از ورودش جلوگیری می شود.

رابرتز می گوید: احساس خوبی دارم که مهمانان با ورودشان می بینند که برای محافظت از آنها چه کاری انجام می دهیم. تمرکز ما بر روی این است که اعتماد مشتریان را برگردانیم.

گرِگ ابوت، فرماندار تگزاس، به سینماها اجازه داده که از روز جمعه با ۲۵ درصد ظرفیت شروع به کار کنند. چندین ایالت در سراسر آمریکا محدودیت های مربوط به ویروس کرونا را برداشته اند. با این وجود، اکثر سینماهای تگزاس و جاهای دیگر  از جمله همه سینماهای زنجیره ای همچنان بخاطر فقدان فیلم های جدید برای نمایش و چالش های ارائه یک تجربه ایمن، تعطیل هستند.

با این وجود شرکت سینماهای زنجیره ای «Santikos Entertainment» در سن آنتونیو،  روز شنبه چند سالن خود را بازگشایی خواهد کرد و این یکی از اولین موارد برای باز کردن درهای سینما در آمریکا محسوب می شود.

این در حالیست که کمپانی یونیورسال تور نمایش جهانی «ترول ها» را آغاز کرده و آن را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در VIS و در VOD نمایش می دهد.چندین فیلم دیگر مانند «The Hunt»(شکار) که درست قبل از تعطیلی های گسترده سینماها اکرانش آغاز شد نیز به صورت «VOD»(وی اُ دی)  پخش می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار