رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امروز ۲۳ تیر ماه سازمان سینمایی در خبری از جلسه دبیران جشنواره های سینمایی زیرمجموعه این سازمان خبر داد که درباره احتمال برگزاری آنلاین جشنواره ها به دلیل شیوع کرونا صحبت و همفکری کنند اما آنچه در این خبر جلب توجه می کرد حضور ابراهیم داروغه زاده در جایگاه دبیر جشنواره ملی فیلم فجر بود. […]

امروز ۲۳ تیر ماه سازمان سینمایی در خبری از جلسه دبیران جشنواره های سینمایی زیرمجموعه این سازمان خبر داد که درباره احتمال برگزاری آنلاین جشنواره ها به دلیل شیوع کرونا صحبت و همفکری کنند اما آنچه در این خبر جلب توجه می کرد حضور ابراهیم داروغه زاده در جایگاه دبیر جشنواره ملی فیلم فجر بود.

ابراهیم داروغه زاده که دبیری سه دوره جشنوارهٔ ملی فیلم فجر را از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ بر عهده داشته‌است برای دوره سی و نهم که طبق تقویم باید در بهمن ماه سال ۹۹ برگزار شود، حکم رسمی از سوی سازمان سینمایی ندارد و شایعاتی برای سپردن سکان این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر به یکی دیگر از مدیران سازمان سینمایی شنیده می شد که با خبر امروز سازمان می شود گفت این احتمال منتفی و یا حداقل کمرنگ است.

گرچه جشنواره های دیگر سازمان سینمایی چون فیلم کوتاه تهران و سینماحقیقت حکم رسمی دبیر در دوره پیش رو را دارند ولی هنوز حکم رسمی دبیر جشنواره ملی فیلم فجر صادر نشده است که البته هنوز هم زمان کافی برای این امر وجود دارد.

منبع: سینماتیکت

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار