رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر ۱۶ سال، مسابقه تلویزیونی ترنم را برگزار می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فراخوان شرکت در این مسابقه این مسابقه که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، شروع شده […]

گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر ۱۶ سال، مسابقه تلویزیونی ترنم را برگزار می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فراخوان شرکت در این مسابقه این مسابقه که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، شروع شده است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تلویزیونی، فرازهایی از تلاوت خود را با دوربین تلفن همراه تصویر برداری کرده و از طریق سایت شبکه یک سیما به نشانی www.tv1.ir و شبکه اجتماعی taranomtv1@  برای برنامه ارسال کنند.

کارشناسان «ترنم» پس از بازبینی فیلم ها، منتخبان را برای شرکت در مسابقه حضوری به استودیو دعوت خواهند کرد و در هر مسابقه ۴ شرکت کننده با هم رقابت می کنند.  از بین۸۰  قاری نوجوان که تلاوت های بهتری داشته باشند، ۴ نفر به مرحله نهایی می رسند.

«ترنم» به تهیه کنندگی “داود نجفی”، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که به زودی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷ بطور زنده با اجرای محمد خاکساری روی آنتن خواهد رفت.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار