رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«جاش مالرمن» نویسنده رمان «جعبه پرنده» (Bird Box) از ساخت قسمت دوم این فیلم پسارستاخیزی خبر داد. جاش مالرمن در گفت‌وگو با نشریه اینورس (Inverse) اعلام کرد شرکت نتفلیکس کار ساخت دنباله فیلم جعبه پرنده را براساس رمان جدید وی آغاز کرده است؛ این رمان که ملوری (Malorie) نام دارد، ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر ۹۹) به بازار می‌آید. قسمت اول درام علمی-‌تخیلی و […]

«جاش مالرمن» نویسنده رمان «جعبه پرنده» (Bird Box) از ساخت قسمت دوم این فیلم پسارستاخیزی خبر داد.

جاش مالرمن در گفت‌وگو با نشریه اینورس (Inverse) اعلام کرد شرکت نتفلیکس کار ساخت دنباله فیلم جعبه پرنده را براساس رمان جدید وی آغاز کرده است؛ این رمان که ملوری (Malorie) نام دارد، ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر ۹۹) به بازار می‌آید.

قسمت اول درام علمی-‌تخیلی و دلهره‌آور جعبه پرنده به کارگردانی سوزان بیر کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده دانمارکی و بازی ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد و رزا سلزار در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و در کمتر از هفت روز بیش از ۴۵ میلیون بیننده برای نتفلیکس جذب کرد.

موفقیت جعبه پرنده، مالرمن را به نوشتن قسمت دوم از این مجموعه رمان ترغیب کرد. به گفته این نویسنده ۴۴ ساله آمریکایی، داستان رمان جدید دقیقا از جایی آغاز می‌شود که قسمت اول فیلم تمام شد.

جعبه پرنده داستان جامعه‌ای را روایت می‌کند که مردمانش در اثر نگاه کردن به گروهی از موجودات عجیب، به جنون دچار شده و دست به خودکشی می‌زنند. در این میان شخصیت اصلی داستان که ملوری نام دارد، پس از پنج سال زندگی در این شرایط بحرانی سرانجام موفق می‌شود با بستن چشم‌ها و تکیه بر دیگر حواس خود دو فرزندش را به یک پناهگاه که در واقع یک مدرسه برای نابینایان است، برساند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار