رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 29 May

مستند «دیوارهای سربی» با موضوع جنگ یمن و حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، یکشنبه ۲۹ تیرماه از شبکه افق پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، مستند «دیوارهای سربی» با موضوع جنگ یمن و حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، یکشنبه ۲۹ تیرماه از شبکه افق پخش […]

مستند «دیوارهای سربی» با موضوع جنگ یمن و حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، یکشنبه ۲۹ تیرماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، مستند «دیوارهای سربی» با موضوع جنگ یمن و حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، یکشنبه ۲۹ تیرماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

۲۵ مارس ۲۰۱۵ بود که حمله هوایی گسترده ائتلافی از کشورهای منطقه به رهبری عربستان سعودی به یمن با نام عملیات طوفان قاطعیت آغاز شد، این عملیات از دوم اردیبهشت با نام احیای امید ادامه یافت و همچنان، مردم مظلوم یمن زیر آماج حملات سعودی ها و مزدوران آل سعود قرار دارند.
این عملیات در واقع برای پشتیبانی از دولت عبدربه منصور هادی و بر ضد مردم یمن و حوثی‌ها (انصارالله) و پشتیبانان علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور پیشین یمن طراحی و اجرا شد.
مستند «دیوارهای سربی» کاری از امور بین الملل دفتر لندن است که به موضوع جنگ یمن می پردازد و ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، گردشگری و … این کشور را مورد بررسی موشکافانه قرار می دهد.
حمیدرضا تینای تهرانی تهیه کنندگی و کارگردانی «دیوارهای سربی» را بر عهده داشته است، مستندی که برای پخش از شبکه افق در ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۹ تیرماه در نظر گرفته شده است.
تکرار این مستند روز بعد ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن می رود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار