رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

مجموعه فیلم های دینی و معناگرای سینمای ایران، این هفته از شبکه نمایش پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، باکس های جدول پخش دو هفته آینده خود را تغییر داده و […]

مجموعه فیلم های دینی و معناگرای سینمای ایران، این هفته از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، باکس های جدول پخش دو هفته آینده خود را تغییر داده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم های دینی سینمای ایران پرداخته و باکس مرور‌ آثار خود را به پخش مجموعه فیلم های مذهبی و معناگرا تغییر داده است.

بنابراین گزارش، شبکه نمایش این هفته علاوه بر بخش ها و باکس های ثابت و معمول در جدول پخش خود ، در باکس ساعت ۱۹ به مرور آثار تولیدی سینمای ایران در ژانر دینی و مذهبی می پردازد. براین اساس از شنبه ۱ تا جمعه ۷ شهریورماه فیلم های : وقتی همه خواب بودند، رنگ خدا ، مسافر ری ،شیار ۱۴۳ ، یک تکه نان،  سفیر و شب در این بخش پخش می شود.

همچنین در باکس ساعت ۲۱ که از بخش صحنه گران به پخش آثار با رویکرد معناگرای مذهبی تغییر یافته ، از شنبه تا جمعه شاهد پخش فیلم های ایرانی : دلبری ، امروز ، سجده بر آب ، گیتا ، بوسیدن روی ماه ، اروند و فرستاده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار