رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
صبح حرف ارزشی زدین، شب دلارا رو شمردین!

سکانسی دیده نشده از «آقازاده» منتشر شد + ویدیو

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ در حالی که جمعه این هفته «آقازاده» به احترام عزاداری سیدالشهدا (ع) پخش نخواهد شد، سکانسی پرکنایه از قسمتهای بعدی این سریال منتشر شد. در این سکانس با بازی مهدی سلطانی و سینا مهراد، حرفهای مهمی بین شخصیت های سریال رد و بدل می شود. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ در حالی که جمعه این هفته «آقازاده» به احترام عزاداری سیدالشهدا (ع) پخش نخواهد شد، سکانسی پرکنایه از قسمتهای بعدی این سریال منتشر شد.

در این سکانس با بازی مهدی سلطانی و سینا مهراد، حرفهای مهمی بین شخصیت های سریال رد و بدل می شود.

هفته گذشته قسمتهای ۹ و ۱۰ «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی به صورت همزمان توزیع شد و پخش قسمت ۱۱ این سریال نیز به جمعه ۱۴ شهریور منتقل شده است.

بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی، اکبر رحمتی، امید محمدنژاد و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار