رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» ساخته ژینوس پدرام، به مرحله پس تولید رسید. فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژینوس پدرام به مرحله صداگذاری توسط علیرضا علویان رسید و مرحل پس تولید تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد. این فیلم کوتاه براساس طرحی از آرش دهقان‌شاد نوشته شده است که تمی عاشقانه دارد و داستان آن درباره این است […]

فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» ساخته ژینوس پدرام، به مرحله پس تولید رسید.

فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژینوس پدرام به مرحله صداگذاری توسط علیرضا علویان رسید و مرحل پس تولید تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد.

این فیلم کوتاه براساس طرحی از آرش دهقان‌شاد نوشته شده است که تمی عاشقانه دارد و داستان آن درباره این است که هر چالشی در زندگی پیش می‌آید حتی کرونا و جنگ، ما را در مقابل این قرار می‌دهد که نباید لذت با هم بودن را از دست دهیم. این مسائل، چالش‌هایی است که روزی می‌آید و می‌رود ولی تنها بودن وحشتناک‌تر از همه این‌هاست، قدر یکدیگر را بدانیم.

پیش از این بازی آتنه فقیه نصیری، تینو صالحی و فهیمه رحیم‌نیا در این فیلم رسانه‌ای شده بود که در ادامه مسعود ضیانور، آرشیدا و آوینا غلامی نیز به آن‌ها پیوستند.

عوامل سازنده فیلم کوتاه «عشق قرنطینه نمی‌شود» عبارتند از نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده: ژینوس پدرام، طرح فیلمنامه: آرش دهقان‌شاد، مجری طرح: وحید مشاری، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، مدیر تولید: جواد راهزانی، دستیار اول و برنامه‌ریز: سعید سیری، طراح صحنه و لباس: امین جهانی، گریم: وحدت سرچونی، صدابردار: هادی بهشتی، منشی صحنه: پونه خامین، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مجید خادمیان، عکاس: حسین حاجی بابایی، مدیر روابط عمومی: زهرا نجفی، ساخت تیزر: علی بوستانی، فیلم پشت صحنه: غزاله عبدلی‌فر و مدیر تدارکات: پژمان ذوالقدری.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار