رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو با عنوان انیمیشن «بامداد» برنده جایزه بهترین انیمیشن بخش بین الملل در جشنواره کودک و نوجوان برزیل شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، انیمیشن «بامداد» به تهیه‌کنندگی علی رئیسی و کارگردانی ریحانه کاوش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده و آهنگساز آن […]

تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو با عنوان انیمیشن «بامداد» برنده جایزه بهترین انیمیشن بخش بین الملل در جشنواره کودک و نوجوان برزیل شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، انیمیشن «بامداد» به تهیه‌کنندگی علی رئیسی و کارگردانی ریحانه کاوش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده و آهنگساز آن مهدی قشقایی است.

همچنین انیماتور «بامداد» زهرا صافی و تصویرگر آن گلریز گرگانی است. خوانندگی این اثر را مرجان خواجه کازرونی و مهدی قشقایی بر عهده دارند و هماهنگی  این کار با منصوره هنرمند بوده است.
ریحانه کاوش کارگردان این انیمیشن دانش آموخته رشته کارگردانی انیمیشن از دانشکده صداوسیما است و آثار متعددی از جمله مجموعه انیمیشن هزار و یک داستان را کارگردانی کرده است و تجربه‌ های ارزشمندی در زمینه تصویرسازی، گرافیک و خوشنویسی دارد.
نوزدهمین جشنواره کودک برزیل از ۲۱ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ (۱ تا ۸ آذر۹۹) به شیوه مجازی برگزار شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار