رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«غیبت موجه» به عنوان نخستین فیلم بلند داستانی با موضوع کرونا در ادامه مراحل فنی به ساخت موسیقی رسید. غیبت موجه ساخته عباس رافعی برای حضور در جشنواره فیلم فجر، همزمان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد. حسین ابوالصدق هم اکنون مشغول صداگذاری غیبت موجه است‌ و سیاوش امامی، ساخت موسیقی فیلم برای حضور در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر […]

«غیبت موجه» به عنوان نخستین فیلم بلند داستانی با موضوع کرونا در ادامه مراحل فنی به ساخت موسیقی رسید.

غیبت موجه ساخته عباس رافعی برای حضور در جشنواره فیلم فجر، همزمان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

حسین ابوالصدق هم اکنون مشغول صداگذاری غیبت موجه است‌ و سیاوش امامی، ساخت موسیقی فیلم برای حضور در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر را برعهده دارد.

این فیلم اولین اثر بلند سینمایی ایران است که داستانش در دوران کرونا اتفاق می افتد و همچون آثار قبلی رافعی از جمله فصل فراموشی فریبا، بهت و آزادراه یک فیلم اجتماعی است که یک زن راوی داستان پر تعلیق و تو در توی آن است.

نام غیبت موجه کنایه‌ای است به عزیزانی که با سهل انگاری از دست داده ایم و در واقع غیبت و مرگشان ناموجه بوده و مثل همیشه همه دست به دست هم داده اند که این مرگ را موجه قلمداد کنند.

ابوالفضل پورعرب، میترا حجار، علی اوجی، امیررضا دلاوری، حسن زارعی، مسعود رضایی، احمد رضا اسعدی، مهری آل آقا، آیسان کرمی، زهرا میرزایی، احمد پورخوش، امیر شریعت، حسام شریفی، سعید در آینده و مهدیه گلستانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منیژه صالح پناه و عباس رافعی به طور مشترک نویسندگی این فیلم سینمایی را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار