رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
قانون واسه من قانونه، واسه اونا تفریحه!

انتشار تیزر «دیدن این فیلم جرم است» در آستانه اکران + ویدیو

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» تیزر این فیلم منتشر شد. فیلم «دیدن این فیلم جرم است» است که بحث‌برانگیزترین فیلم جشنواره فجر سی‌وهفتم بود، بعد از اکران در جشنواره به دلایل نامعلوم به محاق توقیف رفت و بعد از گذشت دو سال از امروز به اکران سینمایی رسید. «دیدن […]

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» تیزر این فیلم منتشر شد.

فیلم «دیدن این فیلم جرم است» است که بحث‌برانگیزترین فیلم جشنواره فجر سی‌وهفتم بود، بعد از اکران در جشنواره به دلایل نامعلوم به محاق توقیف رفت و بعد از گذشت دو سال از امروز به اکران سینمایی رسید.

«دیدن این فیلم جرم است» که پخش آن با مؤسسه بهمن سبز است، هم‌اکنون در سینماهای ۱۹ استان کشور و تمامی شهرهای با وضعیت زرد اکران شده و بلیط آن از طریق سامانه‌های «گیشه۷» و «سینماتیکت» قابل‌تهیه است.

سینماهای تهران و مازندران نیز بلافاصله بعد از تغییر وضعیت این مناطق و بهبود نسبی کرونا به جمع اکران‌کنندگان این فیلم اضافه خواهند شد.

فیلم‌سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش‌آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که در باشگاه فیلم سوره تولید شده و پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار