رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

هشتمین «فجرنامه»، بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر هَمزمان با سومین روز برگزاری جشنواره فیلم فجرمنتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، این شماره از بولتن با سرمقاله‌ای از محمد اطبایی کارشناس سینما در امور بین‌الملل آغاز می‌شود. این کارشناس در نوشته خود حیات جشنواره‌های بین‌المللی پراهمیت را […]

هشتمین «فجرنامه»، بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر هَمزمان با سومین روز برگزاری جشنواره فیلم فجرمنتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، این شماره از بولتن با سرمقاله‌ای از محمد اطبایی کارشناس سینما در امور بین‌الملل آغاز می‌شود. این کارشناس در نوشته خود حیات جشنواره‌های بین‌المللی پراهمیت را در مرکز توجه قرار داده است و چگونگی بقای آن‌ها را در روزهای کرونایی تشریح کرده است.
در بخش پرونده فیلم‌ها محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده و گلاره عباسی بازیگر فیلم «ابلق» درباره تازه‌ترین ساخته نرگس آبیار سخن گفته‌اند و ابراهیم اصغری و علی غفاری تهیه‌کننده و کارگردان «تک‌تیرانداز» درباره ساخت فیلم درباره یکی از شهدای دفاع مقدس که توان ویژه‌ای در تک‌تیراندازی داشته صحبت کرده‌اند.
مریم اسمی‌خانی کارگردان فیلم کوتاه «موقعیت اورژانسی» نیز در یادداشتی ویژگی‌های فیلم خود و اهمیت وجود بخش فیلم کوتاه در فجر را برشمرده است.
این شماره از بولتن با گزارشی درباره وضعیت برگزاری جشنواره‌های جهانی در سال کرونایی ادامه می‌یابد و اینفوگرافیک این شماره هم به این موضوع اختصاص دارد.
رضا صائمی یادداشت خود را در این شماره با موضوع حضور سه کارگردان زن در جشنواره نوشته است و بخش ویژه جشنواره در آینه قرن نیز شامل مصاحبه محمد خزاعی دبیر جشنواره سی‌ام است.
گزارش تصویری و گزارش نشست‌های خبری روز دوم جشنواره و همچنین اخبار دیگر بخش‌های «فجرنامه» هشتم را تشکیل می‌دهند.

برای دانلود هشتمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار