رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

دهمین شماره از «فجرنامه»‌ بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با صفحاتی ویژه درگذشت غم‌انگیز علی انصاریان منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن سرمقاله را دکتر شهاب‌الدین عادل نویسنده و عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر به نگارش در آورده؛ او از […]

دهمین شماره از «فجرنامه»‌ بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با صفحاتی ویژه درگذشت غم‌انگیز علی انصاریان منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن سرمقاله را دکتر شهاب‌الدین عادل نویسنده و عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر به نگارش در آورده؛ او از رنج سال کرونایی و اهمیت بقای سینما در این شرایط نوشته است.

در بخش ویژه درگذشت علی انصاریان علاوه بر اینفوگرافیک و گزارشی که به فعالیت‌های تصویری او پرداخته، رضا صائمی و حسن هندی از این بازیکن پیشکسوت فوتبال و بازیگر سال‌های اخیر نوشته‌اند.

پرونده فیلم‌های شماره دهم نیز به دو فیلم «روزی روزگاری، آبادان» و «روشن» اختصاص دارد و حمیدرضا آذرنگ و علی اوجی از کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم «روزی روزگاری، آبادان» گفته‌اند و روح‌الله حجازی هم ماجرای ساخت فیلم تازه‌اش را روایت کرده است.
افسانه سالاری مستندساز هم درباره «خانه» و تولید فیلمی درباره مهاجران افغان نوشته است.

در بخش ویژه جشنواره در آینه قرن، «محمد حیدری» دبیر دوره‌های سی و چهارم و سی و پنجم جشنواره فیلم فجر درباره برگزاری این رویداد سینمایی گفته است.

بخش‌های خبری و گزارشی و گزارش تصویری سایر مطالب بولتن دهم را تشکیل می‌دهد.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد.
برای دانلود دهمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار