رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

حمیدرضا آذرنگ بعد از سالها تجربه بازیگری و کارگردانی در حوزه تئاتر، اولین فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. زوج محسن تنابنده و فاطمه معتمدآریا به همراه سه بازیگر کودک و نوجوان ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند. فیلمی که در فضای خانواده با روندی آرام پیش می رود و شخصیت ها و روابط […]

حمیدرضا آذرنگ بعد از سالها تجربه بازیگری و کارگردانی در حوزه تئاتر، اولین فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. زوج محسن تنابنده و فاطمه معتمدآریا به همراه سه بازیگر کودک و نوجوان ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.
فیلمی که در فضای خانواده با روندی آرام پیش می رود و شخصیت ها و روابط خانوادگی آنها را به مخاطب معرفی می کند و از لحظه برخورد موشک به سقف ساختمان با التهاب و دیالوگ های پیاپی مخاطب را با خود همراه می سازد. فیلم در فضای آپارتمان دنبال می شود و بار فیلم بر روی دیالوگ های فبلمنامه می باشد و بازیگرانی که به خوبی از عهده ایفای نقش بر آمده اند.
در فضایی که فیلم با التهاب دنبال می شود چاشنی طنز به فیلم اضافه شده است که استفاده مناسب از آن، به جذابیت اثر افزوده است. الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی بازیگران کودک و نوجوانی که در کنار زوج تنابنده و معتمدآریا فرزندان خانواده پنج نفری می باشند، به خوبی ایفای نقش می کنند به گونه ای که بازیگری بر دوش زوج پیشکسوت بازیگری سنگینی نمی کند و حتی لحظات طنز هم بین بازیگران تقسیم می شود.

بخش عمده فیلم گفتمان موشک با اعضای خانواده می باشد که فضای فانتزی و واقعیت را تلفیق نموده است. فیلم با زمان حدود نود دقیقه تا انتها مخاطب را سرگرم و همراه می سازد و سعی دارد پیام ضدجنگ را منتقل نماید که سرگرمی مخاطب بر انتقال پیام؛ غالب است. ایده فیلم و بازی بازیگران نقطه قوت فیلم می باشد که نخستین تجربه کارگرانی سینمایی آذرنگ را فیلمی قابل قبول رقم زده است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار