رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» تولید مشترک ایران و ویتنام بود که شیوع بیماری کرونا ساخت آن را متوقف کرد. از کارگردانان فعال سینمای ایران است و به ویژه پروژه هایی با سینمای جهان انجام می دهد در گفتگو با خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: بعد از ساخت فیلم «دختر شیطان»، کار دیگری […]

فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» تولید مشترک ایران و ویتنام بود که شیوع بیماری کرونا ساخت آن را متوقف کرد.

از کارگردانان فعال سینمای ایران است و به ویژه پروژه هایی با سینمای جهان انجام می دهد در گفتگو با خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: بعد از ساخت فیلم «دختر شیطان»، کار دیگری جلوی دوربین نبرده‌ام زیرا شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد فیلمی جلوی دوربین رود.

وی افزود: قبل از شیوع بیماری کرونا، فیلمنامه‌ای را آماده ساخت داشتم که محصول مشترک ایران و ویتنام بود. برای این کار سینمایی لوکیشن و بازیگر نیز انتخاب شد، اما با وجودی که هزینه‌های بسیاری برای کار کرده بودیم بیماری کرونا اجازه فیلمبرداری را به ما نداد.

این کارگردان ادامه داد: وقتی شرایط جهان بهتر شود، مطمئناً این فیلم سینمایی را خواهم ساخت، چون بیشتر کارهای پیش تولید آن را انجام داده‌ام. موضوعی که در این فیلمنامه مطرح شده دوست دارم و تلاش خواهم کرد آن را تولید کنم.

وی درباره تولیدات مشترک خود در سینما گفت: سینمای ایران این ظرفیت را دارد که با کشورهای دیگر دست به اقدام فیلم زند. این امر هم به رونق اقتصادی سینما کمک خواهد کرد هم ناخودآگاه رشد کیفی کارها را در پی خواهد داشت.

وی در پایان اعلام کرد: جدا از «عاشقی در هانوی» مشغول کار روی چند طرح هستم، اما هنوز زمان اطلاع رسانی آن فرا نرسیده است چون تولید هیچیک از آنها هنوز قطعی نشده است.

«عاشقی در هانوی» قرار بود با حضور بازیگران بین المللی از جمله بازیگر کره ای که در ایران به ایفای نقش یانگوم معروف است، ساخته شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار