رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «سینمای ایران» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، به نمایش و بررسی فیلم «خانه ای کنار ابرها» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری می پردازد و با روح الله برادری تهیه کننده این فیلم گفت‌وگو می کند. برنامه سینمای ایران که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان […]

برنامه «سینمای ایران» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، به نمایش و بررسی فیلم «خانه ای کنار ابرها» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری می پردازد و با روح الله برادری تهیه کننده این فیلم گفت‌وگو می کند.

برنامه سینمای ایران که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و گفت‌وگو با عوامل آن می پردازد، در این قسمت فیلم خانه‌ای کنار ابرها به کارگردانی و نویسندگی سیدجلال دهقانی اشکذری را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می کند.

در این برنامه ابتدا بخش های کوتاهی از فیلم خانه‌ای کنار ابرها پخش و ضمن معرفی آن، به مرور فعالیت ها و کارنامه دهقانی اشکذری در عرصه فیلم‌سازی پرداخته می شود. سپس مخاطبان اسپانیایی زبان به تماشای کامل این فیلم ایرانی که مربوط به سال‌های دفاع مقدس است، خواهند نشست و در پایان اسوالدو کانالز، مجری «سینمای ایران» با روح الله برادری تهیه کننده این فیلم به گفت‌وگو می پردازد.

این فیلم اگرچه با موضوع دفاع مقدس ساخته شده است اما هیچ‌گونه صحنه‌ای از جنگ و جبهه در آن نیست و روایتی از مسائل پشت جبهه و کسانی را که درگیر دفاع مقدس هستند،  به تصویر می‌کشد. این فیلم داستان آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود.

خانه‌ای کنار ابرها در سال ۱۳۹۲ تولید شده و بازیگرانی چون حامد کمیلی، هدایت هاشمی، آفرین عیسی و نگار عابدی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سینمای ایرانی (Cine Iraní) به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت ۱۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ روز یکشنبه برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار