رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سری جدید برنامه «شهران» به تهیه‌کنندگی مجید فتاحی با آغاز ماه رجب از امشب ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «شهران» با هدف به تصویر کشیدن اولین‌های ایران، به شیوه طنز نمایشی و با اجرای الهه پرسون از شنبه تا سه […]

سری جدید برنامه «شهران» به تهیه‌کنندگی مجید فتاحی با آغاز ماه رجب از امشب ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما،

برنامه «شهران» با هدف به تصویر کشیدن اولین‌های ایران، به شیوه طنز نمایشی و با اجرای الهه پرسون از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «شهران» درباره تغییرات فصل جدید این برنامه گفت: تعداد آیتم‌های طنز نمایشی و شخصیت‌های مجری بازیگر برنامه الهه پرسون، از فصل گذشته بسیار بیشتر طراحی شده است.

فتاحی ادامه داد: برنامه «شهران» که ۲ پلاتو اصلی «کی چی» و «صفر و یک» با آیتم‌های نمایشی و موشن‌های بسیار دارد، در این فصل آیتم «صفر و یک» تبدیل به آیتم ملی شده است. به عبارت دیگر در این بخش قبلًا از لهجه تهرانی و شیرازی استفاده می‌کردیم و اما در فصل جدید از تمام لهجه و گویش‌های کشورمان استفاده می‌کنیم.

برنامه طنز نمایشی «شهران» کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیما است که موضوع این قسمت گل (اولین‌ها و ترین‌های گل) است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار