رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مجموعه تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی از امروز ۲۸ بهمن از شبکه یک سیما بازپخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، […]

مجموعه تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی از امروز ۲۸ بهمن از شبکه یک سیما بازپخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی و نوید خداشناس در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال طنز «دودکش» ماجرای دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد که داستان این سریال را تشکیل می‌دهد.

این مجموعه ۲۶ قسمتی هر روز به غیر از جمعه ها حوالی ساعت ۱۷ پخش و ۳۰ دقیقه بامداد و ۹:۳۰ روز بعد تکرار آن روی آنتن می رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار