رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با ادامه تصویر برداری مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار به تازگی مقابل دوربین این سریال رفتند و به جمع بازیگران روزهای آّبی پیوستند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری، اکنون در شمال کشور […]

همزمان با ادامه تصویر برداری مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار به تازگی مقابل دوربین این سریال رفتند و به جمع بازیگران روزهای آّبی پیوستند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری، اکنون در شمال کشور در حال تصویر برداری است که دو بازیگر جدید به جمع هنرپیشگان این سریال پیوستند.
«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.
فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما برای پخش در بهار۱۴۰۰ آماده می‌شود.
نادر سلیمانی، ایرج نوذری، فریبا متخصص، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر، امیرغفارمنش و ویدا جوان و……..از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند که مقابل دوربین محمدرضا حاجی غلامی نقش آفرینی می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار