رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

لایواکشن «تام و جری» به کارگردانی تیم استوری فروش ۱۲,۵ میلیون دلاری را در افتتاحیه سه روزه خود رقم خواهد زد. به نقل از ددلاین، انیمیشن سینمایی «تام و جری» محصول برادران وارنر که هم‌اکنون در سینما و شبکه HBO Max آغاز به نمایش کرده است، به فروش ۴ میلیون دلار در روز جمعه رسید […]

لایواکشن «تام و جری» به کارگردانی تیم استوری فروش ۱۲,۵ میلیون دلاری را در افتتاحیه سه روزه خود رقم خواهد زد.

به نقل از ددلاین، انیمیشن سینمایی «تام و جری» محصول برادران وارنر که هم‌اکنون در سینما و شبکه HBO Max آغاز به نمایش کرده است، به فروش ۴ میلیون دلار در روز جمعه رسید و انتظار می‎رود ۱۲,۵ میلیون دلار در سه روز ابتدایی اکران خود در ۲۴۷۵ سالن سینما بفروشد.

این رقم فروش در ۳ روز می‌تواند دیگر انیمیشن جهانی «غارنشینان ۲» (Dreamworks Croods: New Age) را نیز پشت سر بگذارد. این اثر در افتتاحیه اکران خود توانسته بود ۹,۷ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

بنابراین تا به امروز  و در دوره شیوع کرونا «تام و جری» ساخته تیم استوری، دومین فیلم با بهترین افتتاحیه لقب می‌گیرد. پیش از این «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» توانسته بود به فروش ۱۶,۴ میلیون دلار در افتتاحیه خود در گیشه برسد.

کمپانی برادران وارنر رقم فروش «تام و جری» را درحالی اعلام کرده است که هم‌اکنون تقریباً ۵۰درصد از سالن‌های سینمایی تعطیل هستند. انتظار می‌رود سینماهای لس آنجلس طی ماه آینده دوباره بازگشایی شود و پس از آن فقط باید منتظر کاهش محدودیت در ظرفیت باشیم.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار