رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پوستر نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک رونمایی شد. پوستر این نمایشگاه عصر دیروز (شنبه ۹ اسفند) در مراسمی صمیمانه و خصوصی در مجموعه تئاتر شهر رونمایی شد. در این برنامه مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک، از حاضران قدردانی و از آنان دعوت کرد در مراسم […]

پوستر نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک رونمایی شد.

پوستر این نمایشگاه عصر دیروز (شنبه ۹ اسفند) در مراسمی صمیمانه و خصوصی در مجموعه تئاتر شهر رونمایی شد.

در این برنامه مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک، از حاضران قدردانی و از آنان دعوت کرد در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه عکس جشنواره که امروز، یکشنبه ۱۰ اسفند در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

همچنین امیر عابدی، مدیر بخش عکس این دوره از جشنواره که طراحی پوستر آن را هم برعهده داشته است، با گرامی‌داشت یاد و خاطره گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و نیز زنده‌یاد محمدرضا الوند توضیحات کوتاهی درباره پوستر این نمایشگاه ارایه کرد.

او با قدردانی از حاضران در این برنامه افزود: معمولا در طراحی پوستر به سمت گرافیک می‌رویم ولی من این پوستر را با بهره‌گیری از عکس یک عروسک که خودم آن را عکاسی کرده‌ام، طراحی کردم.

عابدی یادآوری کرد: در دوره‌های گذشته جشنواره نمایش عروسکی، بخش عکس تعریف نشده بود و به نمایندگی از عکاسان تئاتر از همراهی مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری در برگزاری نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی قدردانی می‌کنم.

در این برنامه کوتاه سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی، حسین مسافر آستانه، سعید اسدی، محمدمهدی بهداروند و تعدادی از مدیران ستاد برگزاری جشنواره حضور داشتند.

نمایشگاه عکس این دوره از جشنواره نمایش عروسکی امروز، یکشنبه ۱۰ اسفند به طور رسمی در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. مدیریت بخش عکس این دوره از جشنواره بر عهده امیر عابدی است.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره، با دبیری اجرایی مهدی حاجیان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی از امروز، دهم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار