رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

آخرین قسمت از مینی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. مینی‌سریال «دادستان» که محصول مرکز سیمافیلم است، در ژانر پلیسی معمایی و با موضوعات عدالتخواهی و ضد فساد مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و تاکنون در مدت‌زمان کوتاه پخش تنها در سایت […]

آخرین قسمت از مینی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مینی‌سریال «دادستان» که محصول مرکز سیمافیلم است، در ژانر پلیسی معمایی و با موضوعات عدالتخواهی و ضد فساد مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و تاکنون در مدت‌زمان کوتاه پخش تنها در سایت تلوبیون به مخاطب ۲.۵ میلیونی رسیده است.

این مینی سریال در ۱۶ قسمت آماده شده و در میان سریال‌هایی که بیش از ۴۰ قسمت آماده می‌شوند، به خوبی جای خود را در میان مجموعه‌های تلویزیونی باز کرده است.

صراحت این سریال در بیان موضوعات عدالتخواهانه و مشکلات مردم توانسته علاوه بر مخاطبان تلویزیون نظر اساتید و منتقدان سرشناس را به خود جلب کند همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این سریال را به واسطه مطالبه‌گری و گفتمان انقلاب اسلامی تمجید کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار