رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

نخستین فیلم داستانی دلاور دوستانیان از مستندسازان حیات وحش با نام «سگ زرد» کلید خورد. دلاور دوستانیان مستندساز حیات وحش، نخستین فیلم داستانی‌اش را با نام «سگ زرد» جلوی دوربین برد. دوستانیان در این باره گفت: فیلم‌برداری این فیلم با بازی  مصطفی عرفانی، نرگس صفدریان، موسی شیردل  و جلال عیوضی از بازیگران تئاتر در دماوند  […]

نخستین فیلم داستانی دلاور دوستانیان از مستندسازان حیات وحش با نام «سگ زرد» کلید خورد.

دلاور دوستانیان مستندساز حیات وحش، نخستین فیلم داستانی‌اش را با نام «سگ زرد» جلوی دوربین برد.

دوستانیان در این باره گفت: فیلم‌برداری این فیلم با بازی  مصطفی عرفانی، نرگس صفدریان، موسی شیردل  و جلال عیوضی از بازیگران تئاتر در دماوند  آغاز شده است. «سگ زرد» در ژانر دلهره آور  ساخته می شود و  داستانش براساس یک ماجرای  واقعی نوشته شده است.

«سگ زرد» به قلم و کارگردانی دلاور دوستانیان روایت مرد میانسالی است که در کودکی دچار آسیب‌های روانی شده و این گذشته تاریک باعث شده که هم اکنون دست به جنایت بزند.

مسعود خداداد تصویربرداری  را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به صدابردار: محمد جواد الله دادی، عکاس: حمزه محمد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید: نرگس صفدریان، طراحی صحنه: ارشک راستاد، طراح گریم: نرگس صفدریان، مدیر تدارکات: جواد ربیع، مشاور رسانه: مطهره کشاورز محمدیان و  تهیه‌کنندگان: دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی اشاره کرد.

دلاور دوستانیان متولد سال ۱۳۴۶ در ایلام است. در کارنامه فیلمسازی او ساخت آثاری مانند «مورچه‌ها»، «جاده»، «زندگی پنهان»، «دور افتاده»، «هینی‌مینی»، «از شمال تا جنوب»، «داستان فیکا و فیدان»  و «آهسته و آرام» به چشم می‌خورد که با کسب جوایز بهترین مستند، فیلمبرداری و پژوهش همراه بوده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار