رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

لوگوی سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی رونمایی و منتشر شد. به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مجموعه تلویزیونی همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده هم اکنون درحال ساخت است و فیلمبرداری تصاویر این سریال از مرز ۷۰ درصد عبور کرد. همزمان با تولید این مجموعه تلویزیونی لوگو و […]

لوگوی سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی رونمایی و منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مجموعه تلویزیونی همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده هم اکنون درحال ساخت است و فیلمبرداری تصاویر این سریال از مرز ۷۰ درصد عبور کرد.

همزمان با تولید این مجموعه تلویزیونی لوگو و لوگوموشن آن به ترتیب توسط محمد موحدنیا و  محمد واحد طراحی و منتشر شد.

در سریال «همبازی» که قرار است نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش شود بازیگرانی همچون دیبا زاهدی ، حسین مهری ، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی  ، مریم مومن، امیر کاظمی ، ایمان صفا، پادینا کیانی ، خیام وقار ، زهره نعیمی ،  محمد حیدری ، پولاد مختاری ، هانیه غلامی ، مهتاب شیروانی با حضور آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر با هنرمندی کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند  حضور دارند.

«همبازی» ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان اشتغال وهویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

«هم بازی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار