رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امروز و پس از اعلام اسامی برندگان هفتاد و یکمین دوره فستیوال برلین، روزنامه فرانسوی لیبراسیون به انتخاب یک فیلم غیراخلاقی به عنوان بهترین فیلم جشنواره برلین واکنش نشان داد. روزنامه فرانسوی لیبراسیون در این باره نوشت: «جشنواره برلین خرس طلای خود را به یک فیلم پورن، داد». امروز جمعه ۱۵ اسفند ساعت دوازده به […]

امروز و پس از اعلام اسامی برندگان هفتاد و یکمین دوره فستیوال برلین، روزنامه فرانسوی لیبراسیون به انتخاب یک فیلم غیراخلاقی به عنوان بهترین فیلم جشنواره برلین واکنش نشان داد.
روزنامه فرانسوی لیبراسیون در این باره نوشت: «جشنواره برلین خرس طلای خود را به یک فیلم پورن، داد».
امروز جمعه ۱۵ اسفند ساعت دوازده به وقت آلمان، جشنواره برلین ۷۱ به پایان رسید و هیات داوران شش نفره این دوره، که پیش از این جایزه خرس طلا را برده بودند، مستقیم و به شکل آنلاین برندگان جوایز این دوره را معرفی کردند.
بلافاصله پس از معرفی برندگان، رسانه‌های فرانسوی به ‌تفسیر جایزه‌های این دوره از فستیوال پرداختند. روزنامه لیبراسیون چاپ فرانسه با عنوان درشت نوشت: «جشنواره برلیناله خرس طلا به فیلم «پورن» برای فیلم رومانیایی – جنجال «بداقبال یا پورن دیوانه» ساخته رادو جود، کارگردان ۴۳ ساله داد.
نویسنده لیبراسیون سپس به تفسیر برخی از آثار این دوره پرداخت: «این کارگردان فیلمش را در دوران کرونا ساخته که فیلمی طنزآلود و ‌رادیکال است. فیلمی که ژانرهای گوناگون سینمایی را مخلوط کرده! این فیلم تجربی، نوعی داستانی ‌مستند است که صحنه های غیراخلاقی زیادی هم دارد.«
نویسنده این روزنامه فرانسوی در پایان تفسیرش آورده: «هیات داوران اصلا متوجه فیلم‌های فرانسوی از جمله فیلم سلین سیا ما، و اگزاویه بو ووا نشدند ولی ما به این فیلم‌ها خواهیم پرداخت!»

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار