رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نسخه تئاتری سریال پربیینده و محبوب «گامبی وزیر» محصول نتفلیکس ساخته می شود. به نقل از ورایتی، داستان «گامبی وزیر» که درباره یک اعجوبه شطرنج بود و توانست در سرویس استریم نتفلیکس موفق ظاهر شود، احتمالا به یک موزیکال تئاتری تبدیل می شود. کمپانی «لِوِل فوروارد» حق ساخت نسخه تئاتری این اثر نوشته والتر تِویس […]

نسخه تئاتری سریال پربیینده و محبوب «گامبی وزیر» محصول نتفلیکس ساخته می شود.

به نقل از ورایتی، داستان «گامبی وزیر» که درباره یک اعجوبه شطرنج بود و توانست در سرویس استریم نتفلیکس موفق ظاهر شود، احتمالا به یک موزیکال تئاتری تبدیل می شود.

کمپانی «لِوِل فوروارد» حق ساخت نسخه تئاتری این اثر نوشته والتر تِویس را که اساس یک مینی سریال نیز بود، خریداری کرده است.

والتر تِویس نویسنده آثار دیگری چون «بیلیارد باز» و «مردی که به زمین سقوط کرد» است، این دو اثر بعدها هر دو به فیلم تبدیل شدند. ضمنا نسخه تئاتری «مردی که به زمین سقوط کرد» نیز بعدها ساخته شد.

«گامبی وزیر» داستان بث هارمون یک دختر یتیم است که در می یابد توانایی استثنایی در حرکت دادن مهره ها و غلبه بر حریفان در شطرنج دارد. رمان «گامبی وزیر» اولین بار سال ۱۹۸۳ منتشر شد.

نتفلیکس به تازگی با مینی سریال «گامبی وزیر» در جوایز گلدن گلوب موفق ظاهر شد، این سریال جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه محدود تلویزیون و همینطور بهترین بازیگر (آنیا تیلور جوی) را کسب کرد.

سریال «گامبی وزیر»با ۶۲ میلیون بیننده در ماه اول پخشش لقب پربیننده ترین سریال اقتباسی نتفلیکس را دریافت کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار