رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 19 اسفند 1399 - 13:12
  • کد خبر : 63698
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «هولودومور» جمعه به ایستگاه پایانی می‌رسد

نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی «رها حاجی زینل» و تهیه کنندگی سید محمدمهدی طاهریان مهدوی جمعه هفته جاری مصادف با بیست و دوم اسفند ماه ۹۹ به اجرا‌های خود در عمارت نوفل لوشاتو پایان خواهد داد. به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، رها حاجی زینل کارگردان این نمایش درباره احتمال […]

نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی «رها حاجی زینل» و تهیه کنندگی سید محمدمهدی طاهریان مهدوی جمعه هفته جاری مصادف با بیست و دوم اسفند ماه ۹۹ به اجرا‌های خود در عمارت نوفل لوشاتو پایان خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، رها حاجی زینل کارگردان این نمایش درباره احتمال بازاجرا اثر در سال آتی گفت: به امید خدا بعد از اجرای اثر در شهر «کیِف» اکراین اثری کاملا متفاوت را روی صحنه خواهیم برد، قرار بر این است که گروه برای تحقیقات، گفتگو و بازدید از اماکنی که با نسل کشی هولودومور از نزدیک در ارتباط بوده اند برود، پس از این بازدید اثر با نگاهی متفاوت و براساس مستندات تازه روی صحنه می‌رود.

هفته گذشته «سرگئی بوردیلیاک» سفیر تام الختیار کشور اکراین در ایران به تماشای این نمایش نشست و از این اجرا برای نمایش در شهر کیف دعوت به عمل آورد.

سارینا آزادمیلانی، فرشاد ایوبی، محمد پسندیده، تیما تقی زاده، فرزانه سیری، آهو شفیعی، میلاد صالح وند، مهدی عباسی، نیکا قاسمی، عاطفه موسوی، علیرضا، ولی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«هولودومور» در زبان محلی اکراینی به معنای مرگ بر اثر گرسنگی است، این نمایشنامه روایتی از قحطی کشور اکراین بعد از جنگ جهانی است؛ اتفاقی که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد.

«هولودومور» تازه‌ترین محصول گروه تئاتر سه گانه همچون ۲ نمایش «آشویتس زنان» و «برلین ۱۰:۱۰» نگاهی به مشکلات و معضلات پیرامون جنگ جهانی دارد.

شهاب شریفی در مقام طراح صحنه، امین قنبری به عنوان طراح گرافیک، حنیف پرنده به عنوان طراح تیزر، مهدی سلیمی در مقام طراح موسیقی، فرزانه سیری به عنوان طراح لباس و رضا جاویدی و احسان زارع به عنوان عکاس، حاجی زینل را در این نمایش همراهی می‌کنند

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار