رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

استیون اسپیلبرگ فیلمنامه ای را با الهام از دوران بچگی خودش در آریزونا تبدیل به فیلم می کند. به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ فیلم جدیدش را که به گونه ای اقتباسی آزاد از دوران بچگی خودش در آریزونا است، می سازد. میشل ویلیامز در حال مذاکره برای بازی در یک نقش مهم در این فیلم بدون […]

استیون اسپیلبرگ فیلمنامه ای را با الهام از دوران بچگی خودش در آریزونا تبدیل به فیلم می کند.

به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ فیلم جدیدش را که به گونه ای اقتباسی آزاد از دوران بچگی خودش در آریزونا است، می سازد. میشل ویلیامز در حال مذاکره برای بازی در یک نقش مهم در این فیلم بدون عنوان است.

اسپیلبرگ فیلمنامه این کار را به صورت مشترک با تونی کوشنر فیلمنامه نویس فیلم های «مونیخ»، «لینکلن» و «داستان وست ساید» (همگی ساخته اسپیلبرگ) نوشته است.

عوامل فیلم در حال انجام تست بازیگری برای یافتن بچه های فیلم هستند، یکی از این بازیگرها قرار است نقشی را که یادآور کودکی اسپیلبرگ است، بازی کند.

جزییات بیشتری از فیلم در دسترس نیست جز این مورد که نام کاراکتر اصلی پسر نوجوان فیلم «استیون» نیست. شخصیت قهرمان فیلم در فینیکس آریزونا زندگی می کند، فینیکس آریزونا جایی است که اسپیلبرگ اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ در آن زندگی می کرد. فیلم همینطور به بررسی رابطه کاراکتر اصلی و والدینش می پردازد.

تولید این اثر جدید اسپیلبرگ تابستان امسال آغاز می شود، تاریخ نمایش فیلم نیز برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار