رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» از ۲۶ اسفندماه در سینماهای هنروتجربه روی پرده می‌رود. فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی از ۲۶ اسفندماه در سینماهای هنروتجربه اکران می‌شود. کامبیز صفاری کارگردان این فیلم فارغ التحصیل رشته شیمی از تهران است. او فعالیت در حوزه سینما را از سال ۱۳۸۰ […]

فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» از ۲۶ اسفندماه در سینماهای هنروتجربه روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی از ۲۶ اسفندماه در سینماهای هنروتجربه اکران می‌شود.

کامبیز صفاری کارگردان این فیلم فارغ التحصیل رشته شیمی از تهران است. او فعالیت در حوزه سینما را از سال ۱۳۸۰ با همکاری در تولید و تدوین فیلم‌های مستند با بهمن کیارستمی شروع کرد که نتیجه آن ساخت چندین فیلم مستند کوتاه و بلند شد. در سال ۱۳۹۰ با نگارش و ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی «کوشک» و «ترانه» و هم‌چنین کارگردانی مشترک برای ساخت فیلم بلند سینمایی «راز فاهمه» تجربه ورود به سینمای داستانی را به دست آورد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» که بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده، آمده است: «دختر مهاجری همسر ایرانی خود را در تصادف اتومبیلی در کشور آلمان از دست داده است. او برای مدیریت میراث خود از همسرش به کشورش (ایران) باز می‌گردد، اما درک این‌که شوهر او فرزند دیگری از همسر سابقش داشته و او از این ماجرا بی‌اطلاع بوده است، اوضاعش را پیچیده‌تر می‌کند».

«سوم آذرشهر»/ کارگردان:کامبیز صفاری- نویسندگان فیلم‌نامه: ایثار ابومحبوب،کامبیز صفاری- مدیر فیلمبرداری : امیر موسوی- موسیقی: کریستف رضاعی- صدابردار: بابک اخوان- دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فوآد چاومه- منشی صحنه: غزل رشیدی- گریم: لیلا ابویسانی- مشاورتدوین: بهمن کیارستمی- صداگذار: نعیم مسچیان- مجری طرح و مدیر تولید: کتایون ارسنجانی-بازیگران: آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، صدف عسگری، خسرو پسیانی، رویا جاوید نیا، احسان امانی،حسام نورانی، علی جلالی، یاسر شریف، حمید رضایی-تهیه کننده:محسن امیریوسفی

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار