مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» با موضوع ایثار و فداکاری شهدای مدافع سلامت و خدمات مومنانه گروه های مردمی از زمان شیوع کرونا، در۱۶ قسمت ۱۰ دقیقه ای در حال تهیه و ضبط است.

فرزاد هوشیار پارسیان، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» گفت: این مجموعه ۱۶ قسمتی به سفارش گروه اجتماعی شبکه یک سیما در حال تهیه و ضبط است .

وی افزود: «عشق در روزهای کرونا» در ۱۶ قسمت روایت محور با عناوین: پلمپ مردمی، شربت آلبالو، سرهنگ وفادار، دنیای وارونه، ثانیه هفتادو یکم، اخبار ساعت۴، زودپز معجزه گر، این روزها، شاه پناهم بده، مستند، عطا، زندگی در بهشت، قرنطینه، پرستار داوطلب، لوطی نصرت و حاج حسین یکتا در حال تولید است.

هوشیار پارسیان ضمن اشاره به ۱۶روایت عاشقانه از خدمات مدافعان سلامت و ایثار مردم در این روزهای سخت گفت: در یک سال و نیم گذشته در کشور های مختلف شاهد تصاویری بودیم که مردم در رویارویی با ویروس منحوس کرونا بر سر لوازم بهداشتی در فروشگاه ها به جان هم افتادند اما در ایران مردم با کمک های مومنانه با ایثار و گذشت برای رهایی از شرایط موجود همدلی کردند و کمک های مومنانه شان را برای افراد ضعیف جامعه گذاشتند.

او گفت: رسالت ما به نمایش گذاشتن فرهنگ ایثار و گذشت شهدای مدافع سلامت و زنان و مردان غیرتمند ایرانی است که بر همین اساس در ۱۶ داستان کوتاه از حقیقت زندگی ایثارگران با حضور بازیگران توانمند سینما و تلوزیون روایت کردیم .

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» خاطر نشان کرد: یکی از قسمت های روایت های «عشق در روزهای کرونا» با روایتگری حاج حسین یکتا ضبط می شود و سایر قسمت ها با هنرمندی و اجرای رحیم نوروزی سوگل طهماسبی، سپیده خداوردی، پرویز فلاحی پور و کاوه خداشناس تهیه خواهد شد.

او در انتها ضمن دعوت از مردم برای تماشای این مجموعه در ایام نوروز ۱۴۰۰گفت: این مجموعه در ۱۶ قسمت ۱۰ دقیقه ای به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و تهیه و ضبط آن از روز ۱۸اسفند ماه در پردیس تاتر تهران آغاز شده است.

منبع: سوره سینما