رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم کوتاه «شهر آشوب» به کارگردانی فرشته محمدی در بخش مسابقه در یازدهمین دوره جشنواره «لیفت آف» انگلستان راه یافت. به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «شهر آشوب» ساخته فرشته محمدی با نگاهی به بخشی از سادگی و روابط اجتماعی جوانان که بخاطر آگاهی نداشتن و جهل در رابطه‌هایشان حوادث و اتفاقاتی تلخ و دشوار را در […]

فیلم کوتاه «شهر آشوب» به کارگردانی فرشته محمدی در بخش مسابقه در یازدهمین دوره جشنواره «لیفت آف» انگلستان راه یافت.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «شهر آشوب» ساخته فرشته محمدی با نگاهی به بخشی از سادگی و روابط اجتماعی جوانان که بخاطر آگاهی نداشتن و جهل در رابطه‌هایشان حوادث و اتفاقاتی تلخ و دشوار را در آینده خود و اطرافیان رقم می‌زنند، به بخش مسابقه یازدهمین دوره جشنواره «لیفت آف» انگلستان راه یافت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مهرداد جوانی تحصیلکرده و متمول است که در شب قبل عروسی‌اش، هم دانشکده و نامزد سابقش سمیه از شهرستان با او تماس می‌گیرد و او را تهدید به برهم زدن مجلس عروسی می‌کند. مهرداد برای متقاعد کردن سمیه و آرام کردن اوضاع تصمیم می‌گیرد همان شبانه به شهرستان برود و مانع از حرکت سمیه به تهران شود و در طول راه تصادف می‌کند تا اینکه….

امین مومنی پور، علیرضا داوری، فرشته محمدی و با حضور سعیده عرب بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یازدهمین دوره جشنواره فیلم «لیفت آف» انگلستان از تاریخ ۱۵ مارچ یعنی ۲۵ اسفند به مدت یک هفته به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

از دیگر عوامل پروژه می‌توان به تهیه‌کننده: پویا پور معانی، فیلمبردار: ابوالفضل حاجب، تدوین: محمد حاجب اشاره کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار