رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

چندین سریال و مجموعه نمایشی جذاب و جدید در ایام نوروز از شبکه های سیما روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «نون خ ۳»، «هم بازی»، «گاندو ۲» و «نوروز رنگی» سریال های جدیدی هستند که به مناسبت ایام نوروز روی آنتن شبکه های یک، دو، سه […]

چندین سریال و مجموعه نمایشی جذاب و جدید در ایام نوروز از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «نون خ ۳»، «هم بازی»، «گاندو ۲» و «نوروز رنگی» سریال های جدیدی هستند که به مناسبت ایام نوروز روی آنتن شبکه های یک، دو، سه و پنج می روند.

همچنین مجموعه های جدید «دست انداز»، «وجدان درد» و «زنگ آخر» و سریال خارجی جدید «باغ وحش» از شبکه های نسیم، سلامت، امید و چهار و سریال های جدید و تامینی دیگری نیز از شبکه های قرآن، تماشا و افق در ایام نوروز پخش می شود.

 

*** شبکه یک و «نون خ ۳»

سریال «نون خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی در ۱۶ قسمت شب های نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود. این سریال به تهیه کنندگی مهدی فرجی برای فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است. پخش این سریال از اول فرودین آغاز می شود.

داستان فصل سه سریال «نون خ» در ادامه فصل‌های قبلی است. ماجراهایی بین نوری و اهالی روستا که هر کدامشان برای خود داستانی مجزا دارند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی ،شقایق فتاحی و مرتضی رستمی بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

همچنین دو قسمت آخر و جدید سریال «پایتخت ۶» در روزهای جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می شود.

 

 

*** شبکه دو و «هم بازی»

سریال «هم‌بازی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو، عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیماست که بهار ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. پخش این سریال از دیشب (چهارشنبه شب) ۲۷ اسفندماه شروع شده است.

این سریال به تهیه‌کنندگی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی‌خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال وهویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

در این سریال بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند حضور دارند.

بازپخش این سریال ساعت ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

* همچنین بازپخش سریال «زعفرانی» هر روز ساعت ۰۷:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

* «با هم برای هم» عنوان یک مجموعه نمایشی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که هر شب قبل از شروع سریال «هم‌بازی» با بازی الهه پرسون و امیر عضد روانه آنتن می‌شود. این برنامه پیرامون سبک زندگی به منظور آشنایی خانواده‌ها با این مقوله طراحی و تولید شده است.

 

*** شبکه سه و «گاندو ۲»

سریال امنیتی جاسوسی «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. پخش این سریال از ۳۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

این سریال تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی؛ به اتفاق: سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سیدمحمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی و… از بازیگران ثابت «گاندو» هستند.
در «گاندو۲» بازیگران جدیدی همچون: شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده؛ به همراه: بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی، پیمان دارابی و با هنرمندی: شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی : بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

*** سریال هیجانی و تخیلی «باغ وحش» در قاب چهار

سریال خارجی و جدید «باغ وحش» یک مجموعه تلویزیونی درام، علمی ـ تخیلی، هیجانی است که بر اساس رمانی با همین نام از جیمز پترسون و میچل لدویدگه ساخته شده است. ۳ فصل از این سریال تولیده است که از ۲۹ اسفند و در ایام نوروز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و نیز ساعت ۱۸ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. هر فصل از این مجموعه شامل ۱۳ قسمت است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: تغییرات جوی و محیط زیستی باعث شده تا حیوانات درنده و وحشی شوند و به انسان‌ها حمله کنند. حالا یک دانشمند مأمور شده تا این اتفاقات را بررسی کند ولی او متوجه حقیقتی تلخ می‌شود که ممکن است باعث نابودی انسان‌ها شود. جکسون آز که یک رفتارشناس حیوانات است در محل کارش در کشوری آفریقایی به نام بوتسوآنا متوجه تغییر رفتار شدید شیرها می شود. او در تلاش برای بستن منطقه محافظت شده و ممانعت از ورود توریست هاست اما پیش از گرفتن مجوز ۲۲ توریست توسط جانوران وحشی شده به قتل می رسند. جکسون ارتباطی بین رفتارهای حیوانات و تحقیقات پدرش پیدا می کند و …

 

*** «نوروز رنگی» در قاب پنج

مجموعه تلویزیونی«نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است و در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می رود. پخش این سریال از ۳۰ اسفند ماه آغاز می شود.

این سریال طنز را علی مسعودی در ۲۰ قسمت کارگردانی کرده است و بازیگرانی مثل: یوسف تیموری، هادی عامل هاشمی، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، رابعه اسکویی، داریوش سلیمی، شاهو رستمی، جواد خواجوی، ماهان عبدی، الهه جعفری، سیمین بهفر، سیما خالقی، حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی، محمدامین سلیمی راد، سیاوش مفیدی، حمیدرضا حافظ شجری و… در آن ایفای نقش می کنند.

داستان سریال روایت گر روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال ‌های دهه ۶۰  است که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

 

*** «دست انداز» شبکه نسیم در نوروز

«دست انداز» عنوان مجموعه ای طنز و سرگرم کننده است که با کارگردانی شهاب عباسی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

مجموعه طنز آیتمی «دست انداز» با بیان شیرین به نقد هنجارها و خرده فرهنگ های اجتماعی می پردازد و با لحن مطایبه گونه آنها را به نقد می کشاند. این مجموعه هرشب ساعت ۲۰ در نوروز پخش می شود.

 

*** «یکی بود یکی نبود» در شبکه قرآن

مجموعه نمایشی «یکی بود یکی نبود» ویژه کودکان در ۳۰ قسمت با موضوع آموزش مفاهیم دینی به کودکان با زبان جذاب نمایش هر روز ساعت ۱۱ صبح از شبکه قرآن پخش می شود. تکرار این مجموعه در ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می رود.

 

*** «زنگ آخر» شبکه امید

«زنگ آخر» عنوان برنامه طنز نمایشی شبکه امید است که به تهیه‌کنندگی علی‌رضا نظارات در ۱۴ قسمت ۲۷ دقیقه‌ای از روز شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

«زنگ آخر» به صورت اپیزودیک، سبک زندگی یک محصل در ارتباط با افراد مختلف و محیط‌های گوناگون همچون خانه، مدرسه و جامعه به ویژه در دوران کرونا را دستمایه یک طنز نمایشی مفرح و جذاب قرار داده است.

* «خوشبرگ» یکی دیگر از برنامه‌های نمایشی ویژه نوروز ۱۴۰۰ شبکه امید است که با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در اوقات فراغت تقدیم مخاطبان شبکه امید خواهد شد.

این مجموعه نمایشی در یک رستوران کاغذی با حضور بازیگرانی چون رضا فیاضی و مجید شهریاری در کنار بازیگران نوجوان در هر قسمت و در قالب طنز نمایشی به داستانی مرتبط به یک کتاب شاخص در حوزه کودک و نوجوان می‌پردازد.

مجموعه «خوشبرگ» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش در ۱۴ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای از روز شنبه ۳۰ اسفند روی آنتن شبکه امید می‌رود.

سریال «افسانه اوک نیو» که محصول کشور کره است و پخش آن در اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده، در نوروز ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و مخاطبان شبکه امید می‌توانند هر شب ساعت ۲۱ بیننده این سریال جذاب و پرطرفدار باشند.

 

 

*** شبکه افق

سریال «چک برگشتی» در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه افق سیما پخش می شود. این سریال هر شب ساعت ۲۳:۳۰ و در ۱۳ قسمت پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت ۱۲ روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

*** شبکه تماشا

شبکه تماشا، در ایام نوروز ۱۴۰۰ سریال هایی همچون: «خانه به دوش»، پخش نخست «آسا»، «دزد و پلیس»،  «زیر خاکی»، پخش نخست «هانا»، «مظنون» و سری جدید «نون خ ۳» را از ساعت ۱۸ تا ۲۴ به روی آنتن می برد.

* مجموعه طنز «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران محصول ۱۳۸۳ است که از ۲۹ اسفند ساعت ۱۸ از این شبکه پخش می شود.

این سریال درباره ماشاءالله فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما…

در این سریال بازیگرانی همچون حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی و … به ایفای نقش پرداخته اند.

 

* سریال تلویزیونی پرطرفدار ژاپنی «آسا» به کارگردانی شینیچی نیشیتانی محصول سال ۲۰۱۵  است که از اول فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹برای نخستین بار به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

این سریال زندگی دختری به نام آسا را به تصویر می کشد که آسا و خواهرش ازدواج کرده اند و خانواده هر کدام از خواهران در شهر اساکا صاحب صرافی هستند. در حالی که خواهر آسا از طرف خانواده شوهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، اما آسا که دختر یک تاجر از شهر کیوتو است دختری بسیار کنجکاو است و به مطالعه مسایل اقتصادی و حساب و کتاب علاقه‌منداست و همچنین دوست دارد در رشته تجارت ادامه تحصیل دهد.

در این سریال بازیگرانی چون هارو، هیرو شی تاماکی، شینوبو تراجیما، تاکشی ماسو،آئویی میازاکی حضور دارند.

 

* مجموعه تلویزیونی طنز «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی محصول ۱۳۹۱ است که از اول فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰ پخش می شود.

این سریال درباره ناصر کاظمی، خلافکاری معروف و سابقه داری است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند …

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه خواه بازیگران این سریال هستند.

 

* سریال تلویزیونی «زیر خاکی» به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان محصول ۱۳۹۹ است که از ۳۰ اسفند ساعت ۲۱ برای مخاطبان پخش خواهد شد.

این سریال کمدی تاریخی که مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود و …

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش و رایان سرلک از بازیگران این سریال هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

* مجموعه تلویزیونی «هانا» به کارگردانی دیوید فار محصول ۲۰۱۹ در ژانر درام اکشن است که از اول فروردین ساعت۲۱ از شبکه تماشا برای نخستین بار به روی انتن می رود.

 

این سریال درباره دختری است که با قابلیت های فوق العاده که در محیط جنگل بزرگ شده است و تلاش می کند که خود را از شر یک مامور بیرحم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خلاص کند و به هویت واقعی خود پی ببرد …

در این سریال بازیگرانی چون ازم کرید مایلز، میری انوس، درموت مالزونی و… به هنرمندی پرداخته اند.

 

* سریال «مظنون» محصول ایالات متحده و در ژانر اکشن و جنایی است که از ۳۰ اسفند ماه ساعت ۲۳ پخش می شود.

این سریال داستان هارولد فینچ برنامه نویس ثروتمندی است که یک هوش مصنوعی را به دستور دولت ساخته و می تواند فعالیت های مجرمانه منجر به قتل را پیش بینی کند. اما هوش مصنوعی این توانایی را نیز دارد که جنایاتی را که جان مردم عادی را تهدید می کند شناسایی کند اما حکومت تنها به داده های حاوی حملات تروریستی که کشور را هدف قرار می دهند، اهمیت می دهد. هارولد به سراغ یک آدمکش حرفه ای می رود تا به او در راه نجات انسان ها کمک کند.

 

* پخش سری جدید سریال تلویزیونی «نون خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی محصول ۱۳۹۹ که از اول فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود و شبکه تماشا این سریال را در ساعت ۲۴ به روی انتن می برد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی و هدیه بازوند از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 

*** «وجدان درد» شبکه سلامت

سریال «وجدان درد» به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار ساعت ۲۰:۳۰ در قالب ۳۵ قسمت هر شب در ایام تعطیلات نوروزی از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

«وجدان درد» یک روایت فانتزی است که در آن آدم های مختلف به واسطه اشتباهات به ظاهر ساده ای که دارند به محکمه ذهنی خود آورده می شوند و این تازه آغاز ماجرا است…

بهنوش بختیاری، مهدی سلوکی، سامان گوران، بهراد خرازی و وحید اسمی خانی بازیگران اصلی این مجموعه نمایشی هستند و رامین راستاد، مهدی امینی خواه و وحید شیخ زاده نیز به عنوان بازیگر مهمان در آن ایفای نقش می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار