رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «دست در دست» در آستانه سال نو در یک دورهمی ویژه آخرِ سالی، جمعه ۲۹ اسفندماه میزبان محمود انوشه، مهران رجبی، شوکت حجت ، شهریار شاهین‌دژی و خوانندگان و مهمانان ویژه دیگری خواهد بود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «دست در دست» جمعه ۲۹ اسفند میزبان جمعی از […]

برنامه «دست در دست» در آستانه سال نو در یک دورهمی ویژه آخرِ سالی، جمعه ۲۹ اسفندماه میزبان محمود انوشه، مهران رجبی، شوکت حجت ، شهریار شاهین‌دژی و خوانندگان و مهمانان ویژه دیگری خواهد بود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «دست در دست» جمعه ۲۹ اسفند میزبان جمعی از مهمانانیست که طی این‌ شب‌ها دور میزی از جنس رفاقت، آرامش و مهربانی تلاش کردند شبانه‌هایی آرام همراه با امید و مهربانی را به مخاطبان خود تقدیم کنند.

بر این اساس در سی‌امین قسمت از این برنامه دکتر محمود انوشه، روانشناس، مدرس دانشگاه و مشاور، مهران رجبی بازیگر، شوکت حجت دوبلور و صداپیشه، میثم درویشیان‌پور طنزپرداز، دکتر شهریار شاهین‌دژی پژوهشگر، نویسنده و استاد ادبیات فارسی و … حضور خواهند داشت و با سیاوش عقدایی مجری این برنامه گفتگو خواهند کرد.
همچنین علیرضا کیا از گروه «منهای فقر» و سعیده کریمی از گروه جهادی «دست‌های مهربانی» نیز که پیش از این فرصت حضور در این برنامه را داشته‌اند، مهمانان دیگر این ویژه برنامه خواهند بود.
گفتنی است «دست در دست» طی دو فصل پاییزی و زمستانیِ خود میزبانِ مهمانانی از اقشار گوناگون بود. ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، فریبا متخصص،پوراندخت مهیمن، عذرا وکیلی، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، مریم سعادت و … بخشی از مهمانان این برنامه بوده‌اند که علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداختند و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار