رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «آن شب» ساخته کوروش اهری برای نمایش در سینماهای انگلستان آماده می‌شود. همانطور که پیش از این محمد درمنش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» از اکران این فیلم در انگلستان خبر داده بود، حال اعلام شده است که فیلم «آن شب» در ادامه اکران هم‌زمان خود در آمریکا و ایران، از دوم آوریل […]

فیلم سینمایی «آن شب» ساخته کوروش اهری برای نمایش در سینماهای انگلستان آماده می‌شود.

همانطور که پیش از این محمد درمنش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» از اکران این فیلم در انگلستان خبر داده بود، حال اعلام شده است که فیلم «آن شب» در ادامه اکران هم‌زمان خود در آمریکا و ایران، از دوم آوریل نیز در کشور انگلستان به صورت گسترده اکران خواهد شد.

این فیلم که در فضای دلهره و ترس ساخته شده است علی‌رغم حاکمیت کم و بیش کرونا با استقبال مخاطبان سینما مواجه شده و به همین دلیل ادامه نمایش این فیلم در سایر کشورهای دنیا جریان دارد.

فیلم «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری و با هنرنمایی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی محمد درمنش در آمریکا از ۲۹ ژانویه و در ایران از ۶ اسفند روی پرده ده‌ها سینما به اکران درآمده و انگلستان سومین کشور نمایش دهنده این فیلم است.

«آن شب» اولین فیلم ایرانی است که در آمریکا ساخته شده و به طور هم‌زمان در ایران و آمریکا به نمایش درآمده است و موسسه پخش کننده فیلم نیز در ایران شرکت آیت فیلم است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار