رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه 15 فروردین 1400 - 08:44
  • کد خبر : 65328
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : تسلیت صنوف سینمایی در پی درگذشت حسینعلی ملکی

انجمن فیلمبرداران سینمای ایران، انجمن جلوه‌های ویژه بصری و انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما، درگذشت حسینعلی ملکی عکاس و فیلمبردار باسابقه را تسلیت گفتند. به نقل از روابط عمومی خانه سینما، خانه سینما درگذشت عکاس و فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران زنده‌یاد حسینعلی ملکی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای […]

انجمن فیلمبرداران سینمای ایران، انجمن جلوه‌های ویژه بصری و انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما، درگذشت حسینعلی ملکی عکاس و فیلمبردار باسابقه را تسلیت گفتند.

به نقل از روابط عمومی خانه سینما، خانه سینما درگذشت عکاس و فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران زنده‌یاد حسینعلی ملکی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت عرض می‌کند.

متن تسلیت اصناف سینمایی به شرح زیر است:

انجمن فیلمبرداران سینمای ایران

«همکاران عزیز

با کمال تاسف حسین ملکی از میان ما پر کشید. با قلبی آکنده از اندوه، فقدان این رفیق و همکار قدیمی را، که وجودش همیشه لبخند بر لب‌های ما می‌نشاند، به شما تسلیت عرض می‌کنم. یادش بخیر»

انجمن جلوه‌های بصری

«انا لله و انا الیه راجعون

انجمن جلوه‌های بصری رحلت همکار عزیز حسین ملکی را به خانواده سینما تسلیت عرض نموده برای ایشان رحمت بی حد الهی و برای بازماندگان و دوستان صبر جمیل آرزومند است.

انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما فقدان اندوهناک تصویرپرداز خاطره‌انگیز سینمای ایران جناب آقای حسین ملکی را به سینمای ایران، انجمن محترم مدیران فیلمبرداری و خانواده‌های داغدار ملکی و حیدری تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار