رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه رادیویی «هیأت ملت» با حضور افراد مطرح از مقامات و مسئولان کشوری در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف با کارشناسان جوان، پیرامون مسائل مهم کشور، روی آنتن رادیوجوان خواهد رفت. زهرا یساقی مدیر طرح و برنامه رادیو جوان با اعلام خبری درباره برنامه انتخاباتی شبکه رادیو جوان گفت: شبکه رادیویی جوان مانند دوره‌های […]

برنامه رادیویی «هیأت ملت» با حضور افراد مطرح از مقامات و مسئولان کشوری در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف با کارشناسان جوان، پیرامون مسائل مهم کشور، روی آنتن رادیوجوان خواهد رفت.

زهرا یساقی مدیر طرح و برنامه رادیو جوان با اعلام خبری درباره برنامه انتخاباتی شبکه رادیو جوان گفت: شبکه رادیویی جوان مانند دوره‌های گذشته با طراحی برنامه‌های جذاب انتخاباتی در کنار اهتمام به مشارکت حداکثری، به دنبال سوق دادن نامزدها به ارائه برنامه‌ای جامع برای حل مسائل کلیدی کشور است تا جوانان و سایر مردم علاوه‌بر آشنایی با مسائل اصلی کشور، با دریافت برنامه‌ها و مطالعه توان‌مندی کاندیداها، دست به انتخابی آگاهانه بزنند.

وی با تشریح جزییات برنامه «هیأت ملت» ادامه داد: در سری اول این برنامه، افرادی از مدیران و مسئولان کشورمان که آمادگی این را داشته باشند تا به تشریح راه‌کارهایی برای حل مسائل مهم کشور بپردازند، در برنامه حضور پیدا کرده و در پرسش و پاسخ با چهار مجری کارشناس جوان به نمایندگی از مخاطبان هدف رادیو جوان، در چهار حوزه فرهنگ، جامعه، اقتصاد و سیاست، به گفتگو خواهند پرداخت.

مدیر طرح و برنامه رادیو جوان اظهار کرد: برنامه «هیأت ملت» در سری دوم که بعد از اعلام رسمی اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده و با حضور ایشان در استودیوی برنامه، تهیه و تولید خواهد شد.

وی در پایان گفت: این برنامه چالشی که دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۲ پخش می‌شود، تلاش دارد با هدف آگاهی بخشی و تقویت مشارکت اجتماعی در انتخابات ۱۴۰۰ به صورت تعاملی و با بیانی صریح و بدون پرده با آنان گفتگو کند.

برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به صورت ۲۴ ساعته روی موج FM ۸۸MHz پخش می‌شود.

منبع: ملت

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار