رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

گای پیرس و مونیکا بلوچی به فیلم اکشن «حافظه» پیوستند تا در کنار لیام نیسن نقش‌آفرینی کنند. فیلم «حافظه» به کارگردانی مارتین کمبل با بازی گای پیرس، مونیکا بلوچی، هرولد تورس، تاج آتول و ری فیرون ساخته می‌شود. این بازیگران در کنار لیام نیسن که پیش‌تر حضورش در این فیلم اکشن اعلام شده بود، نقش‌آفرینی می‌کنند. طبق اعلام ورایتی، نیسن در این فیلم در نقش قاتلی حرفه‌ای بازی می‌کند که به خاطر دقت محتاطانه‌اش شهرت […]

گای پیرس و مونیکا بلوچی به فیلم اکشن «حافظه» پیوستند تا در کنار لیام نیسن نقش‌آفرینی کنند.

فیلم «حافظه» به کارگردانی مارتین کمبل با بازی گای پیرس، مونیکا بلوچی، هرولد تورس، تاج آتول و ری فیرون ساخته می‌شود. این بازیگران در کنار لیام نیسن که پیش‌تر حضورش در این فیلم اکشن اعلام شده بود، نقش‌آفرینی می‌کنند.

طبق اعلام ورایتی، نیسن در این فیلم در نقش قاتلی حرفه‌ای بازی می‌کند که به خاطر دقت محتاطانه‌اش شهرت دارد. مارتین کمبل کارگردان این فیلم سازنده «گلدن‌آی» و «کازینو رویال» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است.

«حافظه» با اقتباس از کتاب «پرونده آلزایمر» نوشته جف گیریرتس و نیز فیلم بلژیکی «حافظه یک قاتل» به کارگردانی اریک فن لووی ساخته می‌شود. تولید این فیلم در بلغارستان آغاز شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار