رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بعد از اینکه فیلم سینمایی «شنای پروانه» تنها در ۱۷ روز رکورددار فروش اکران آنلاین شد، عوامل فیلم «خورشید» نیز به فکر تدارک اکران آنلاین این فیلم افتاده‌اند. فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها  ۱۷ روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان […]

بعد از اینکه فیلم سینمایی «شنای پروانه» تنها در ۱۷ روز رکورددار فروش اکران آنلاین شد، عوامل فیلم «خورشید» نیز به فکر تدارک اکران آنلاین این فیلم افتاده‌اند.

فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها  ۱۷ روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست.

این در حالیست که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد که با این وجود ثبت همچین رکوردی قابل توجه است.

پیش از این فیلم سینمایی خوب، بد، جلف: ارتش سری رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود. به این ترتیب شنای پروانه که اکران آنلاینش را از  ۱۱ فروردین آغاز کرده بود در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد دست پیدا کرده است.

فیلم‌های سینمایی خروج، زیر نظر، طلا، زن‌ها فرشته‌اند، لتیان، بی حسی موضعی، حکایت دریا و بنفشه آفریقایی در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری‌، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور و نیلوفر شهفری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

مجید مجیدی هم در تدارک اکران آنلاین فیلمش

اما با توجه به وضعیت مبهم فعالیت سینماها در چهارمین موج شیوع کرونا، به نظر می‌رسد مجید مجیدی به اکران آنلاین فیلم خورشید رضایت داده است.

خورشید محصول سال ۱۳۹۸ و بهترین فیلم جشنواره فجر به تهیه‌کنندگی مشترک مجیدی و امیر بنان است که در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره ونیز هم در بخش اصلی مسابقه حضور داشت و موفق به کسب جایزه شد.

این فیلم که فیلمنامه‌اش توسط مجیدی و نیما جاویدی نوشته شده، قرار است به زودی به صورت آنلاین اکران شود.

خورشید فیلمی در ژانر خانوادگی- درام معرفی شده که نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۰ بود و روایتی از زندگی چند نوجوان است که در تلاش برای کمک به خانواده و تامین نیازهای زندگی هستند.

علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح‌الله زمانی، شمیلا شیرزاد و ابوالفضل شیرزاد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار