رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری «هیئت انتخاب بخش پویانمایی» را معرفی کرد. هیئت انتخاب بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری معرفی شدند. «کریم سربخش» فیلم‌نامه‌نویس، فیلم‌ساز و مشاور فیلم‌نامه و ناظر کیفی در تولیدات عروسکی و انیمیشن تلویزیونی، «حمیدرضا حافظی» مدرس دانشگاه، […]

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری «هیئت انتخاب بخش پویانمایی» را معرفی کرد.

هیئت انتخاب بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری معرفی شدند.

«کریم سربخش» فیلم‌نامه‌نویس، فیلم‌ساز و مشاور فیلم‌نامه و ناظر کیفی در تولیدات عروسکی و انیمیشن تلویزیونی، «حمیدرضا حافظی» مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان فیلم‌های داستانی کوتاه، بلند، سریالی زنده و انیمیشن و «علی نوری‌اسکوئی» تهیه کننده و کارگردان سینما، مدیر گروه آموزشی سینما و فیلم‌نامه‌نویسی حوزه هنری، هیأت انتخاب این رویداد هنری هستند.

بر همین اساس هیأت انتخاب، ‌۱۹۴ فیلم‌نامه پویانماییِ پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان را بررسی و ارزیابی کردند.

پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان در دو مرحله صورت می‌گیرد، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می‌شود. در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی پویانمایی خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار