رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «دم غروب، زعفرانیه» برای رقابت در جشنواره جهانی فیلم فجر تحویل دبیرخانه این رویداد شد. هم‌زمان با رونمایی از اولین تصاویر فیلم دم غروب، زعفرانیه نسخه نهایی این فیلم سینمایی به کارگردانی محمد خراط‌زاده آستیم و تهیه‌کنندگی عدنان کاپوسیان تحویل جشنواره جهانی فجر شد. بازیگران اصلی این فیلم در سکانس‌های طولانی و نفس‌گیر که تمام صحنه‌های آن به […]

فیلم سینمایی «دم غروب، زعفرانیه» برای رقابت در جشنواره جهانی فیلم فجر تحویل دبیرخانه این رویداد شد.

هم‌زمان با رونمایی از اولین تصاویر فیلم دم غروب، زعفرانیه نسخه نهایی این فیلم سینمایی به کارگردانی محمد خراط‌زاده آستیم و تهیه‌کنندگی عدنان کاپوسیان تحویل جشنواره جهانی فجر شد.

بازیگران اصلی این فیلم در سکانس‌های طولانی و نفس‌گیر که تمام صحنه‌های آن به صورت سکانس-پلان و ساعات شب گرفته شده، نشان می‌دهد.

دم غروب، زعفرانیه یک ملودرام اجتماعی تکان‌دهنده درباره اعتیاد در شمال شهر تهران است که از اسفند ماه ۹۹ فیلمبرداری آن کلید خورد.

نازنین کریمی، مهدی زمین‌پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی‌زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلانظریان و آیدا رزاق‌زاده در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

گروه بازیگران دم غروب، زعفرانیه را حسین عبدالمنافی، رویا بگی، ساره مقدم، محمد رضایی، شروین یاری، فرزانه فرجی، محسن صفری، رزا ماندنی، یاسمین معین، سید مسعود سید حسینی، سیاوش درستکار، ابوالفضل جاهد و عسل غفرانی تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار