رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه حضور در سریال «پریا» که این شب‌ها پخش می‌شود، تأکید کرد سریال‌هایی از این دست ترس کاذب از بیماری‌هایی چون ایدز را از بین می‌برند. امیررضا دلاوری بازیگر تلویزیون درباره سریال «پریا» که این روزها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود بیان کرد: سریال «پریا» خیلی راحت و […]

امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه حضور در سریال «پریا» که این شب‌ها پخش می‌شود، تأکید کرد سریال‌هایی از این دست ترس کاذب از بیماری‌هایی چون ایدز را از بین می‌برند.

امیررضا دلاوری بازیگر تلویزیون درباره سریال «پریا» که این روزها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود بیان کرد: سریال «پریا» خیلی راحت و بی واسطه به سراغ یکی از معضلات اجتماعی رفته بود و بی تعارف درباره آن حرف می‌زد. ایدز یکی از واقعیات جوامع امروزی است که سال‌هاست درباره این بیماری و مبتلایانش اطلاع رسانی می‌شود و در این سریال فقط درباره بیماری ایدز حرف زده نمی‌شود بلکه به مبتلایان هم پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: سریال «پریا» می‌خواهد خیلی رک و راست با مخاطبانش از بیماری ایدز صحبت کند و اطلاعات و معلوماتی را در ارتباط با آن ارائه دهد. فکر می‌کنم حرف اصلی سریال این است که مبتلایان به ایدز به مانند بقیه افراد جامعه هستند و حق زندگی و ادامه حیات دارند و می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکل و دردسری در کنار افراد سالم زندگی کنند.

دلاوری درباره ساخت سریال‌هایی که با محور چنین موضوعاتی شکل می‌گیرد، عنوان کرد: به نظرم ساخت چنین سریال‌هایی می‌تواند در آشنایی مردم با حقایق بیماری‌هایی مانند ایدز موثر باشد و باعث شود که ترس کاذب از این بیماری و مبتلایانش از بین برود. پخش سریال‌هایی آموزنده‌ای مثل «پریا» البته به بهتر شدن کیفیت زندگی مبتلایان ایدز و رفع قضاوت‌های ناعادلانه و جاهلانه نسبت به آنها منجر می‌شود. به هر حال، این افراد هم حق و حقوقی دارند که باید لحاظ و رعایت شود.

وی درباره نقش خود نیز گفت: راستش تفاوت این نقش با نقش‌هایی که قبل از «پریا» بازی کرده بودم دلیل اصلی حضورم در سریال بود. پیش از «پریا»، نقشی شبیه علیرضا را تجربه نکرده بودم و ایفای آن واقعاً برای خودم جذاب و چالش برانگیز بود. این درست که علیرضا یک کاراکتر مثبت است اما برای خود من تجربه جدیدی بود و دوست داشتم چنین نقشی را بازی کنم. البته ناگفته ماند که حضور حسین سهیلی زاده به عنوان کارگردان هم در حضورم در پروژه بی تاثیر نبود و دوست داشتم همکاری با ایشان را تجربه کنم. سهیلی زاده کارگردان کاربلدی است و معمولاً سریال‌های پرمخاطبی می‌سازد.

وی درباره مثبت بودن این نقش گفت: همین مثبت بودن علیرضا برای من عامل جذابیت او به شمار می‌رفت. قبل از سریال «پریا» چنین نقش مثبتی را بازی نکرده بودم و همین موضوع برایم جذاب به نظر می‌رسید. یک بازیگر دوست دارد همه نقش‌ها را در کارنامه هنری‌اش داشته باشد و نقش علیرضا هم از آن نقش‌هایی بود که دوست داشتم تجربه‌اش کنم و حتی نقش ساده و مثبتی مثل کاراکتر علیرضا هم می‌تواند برای یک بازیگر جذاب و چالش‌برانگیز باشد، البته به شرطی که برای بار اول باشد و به تکرار و کلیشه ختم نشود. حتی نوع چهره‌پردازی و طراحی لباس کاراکتر علیرضا هم برای من به عنوان بازیگر، تازه و جذاب بود، هر چند ممکن است برای مخاطب چنین شخصیت‌هایی تکراری شده باشند. در هر حال، علیرضا هر چه قدر هم که مثبت به نظر می‌رسید، برای من حکم یک تجربه تازه را داشت.

این بازیگر در پایان درباره فعالیت در حوزه بازیگری نیز بیان کرد: به خاطر شرایط موجود و کرونا گزیده کار شده‌ام و ترجیح می‌دهم کمتر کار کنم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار