رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه نمایش در بخش موضوعی و هفتگی خود به سراغ فیلم هایی با مضمون “سفر در زمان” رفته است و در بخش صحنه گران نیز با فیلم هایی منتخب از سینمای کشور هندوستان به استقبال عید سعید فطر می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ همچنین فیلم سینمایی “شیر” به […]

شبکه نمایش در بخش موضوعی و هفتگی خود به سراغ فیلم هایی با مضمون “سفر در زمان” رفته است و در بخش صحنه گران نیز با فیلم هایی منتخب از سینمای کشور هندوستان به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ همچنین فیلم سینمایی “شیر” به همین مناسبت برای نخستین بار در سیما از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت ۱۳ :
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۴ اردیبهشت : خون بها، اولین تکیه گاه، دردسر طلایی، وای آمپول، خط و نشان، زن بدلی و شرط اول هستند.

ساعت ۱۹ :
این شبکه در هفته جاری و در بخش موضوعی خود، فیلم های” سفر در زمان ” را در نظر گرفته که به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم های: مسیر زمان، شوالیه سیاه، کیت و لئوپولد، سفر در زمان، انگشتری یاقوت، بازگشت به آینده و معجون زمان  ۱ پخش می شوند.

ساعت ۲۱ :
در بخش صحنه گران نیز شبکه نمایش با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و نیز درخواست های مکرر بینندگانش، به سراغ فیلم های پر مخاطب هندی در ژانر سرگرم کننده یا کمدی رفته است که عناوین این فیلم ها که به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می شوند : “سه احمق”، فیلم خاطره انگیز  “شعله ” ، “بیلو” ، “هندوستان آزاد”، “مدرسه هندی” ، “سرزنده در ۱۰۲ سالگی ” و “هپی خواهد گریخت” هستند.

ساعت ۲۳ :
در بخش فیلم های جذاب ، شبکه نمایش در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت برای نخستین بار فیلم سینمایی “شیر” محصول سال ۲۰۲۰ کشور فرانسه را پخش خواهد کرد. این فیلم ساخته دنی بون کمدین و کارگردان شناخته شده فرانسوی است که در این فیلم نقش اصلی را نیز به عهده دارد. در خلاصه این فیلم آمده است که : مردی که در آسایشگاه روانی بستری شده و خود را ماموری زبده می‌داند برای کمک به پزشکش و برای پیدا کردن همسر گمشده اش از آنجا فرار می‌کند و …. .

فیلم های جذاب این هفته به ترتیب از شنبه تا جمعه به این ترتیب خواهند بود: پیش به سوی غرب، کیم مامور مخفی، حسابدار، هتل بزرگ بوداپست، شیر(به مناسبت عید فطر)، آوای وحش و مرد عنکبوتی – دور از خانه.

ساعت ۱ بامداد:
فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش به ترتیب روز پخش : بزرگ مرد کوچک، دزد پاریسی، دور دنیا در هشتاد روز، برندگان و گناهکاران،  فروشگاه بزرگ و تجارت در کشتی (برادران مارکس) ، اوج اضطراب و مرد آرام هستند‌.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار