رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون که حضور در عرصه بازیگری را با آثار تلویزیونی همچون «لیسانسه ها» تجربه کرده است در نخستین حضور در نمایش خانگی به گروه بازیگران سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم پیوست. کاظمی برای بازی در «لیسانسه ها» نامزد بهترین بازیگری از […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون که حضور در عرصه بازیگری را با آثار تلویزیونی همچون «لیسانسه ها» تجربه کرده است در نخستین حضور در نمایش خانگی به گروه بازیگران سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم پیوست.

کاظمی برای بازی در «لیسانسه ها» نامزد بهترین بازیگری از جشن حافظ شده است. در کارنامه کاری کاظمی همکاری با کارگردان‌های مطرحی همچون مرضیه برومند، علیرضا بذرافشان و سروش صحت وجود دارد او در «جزیره» نقش متفاوتی را با گریم جدیدی ایفا می‌کند.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و به زودی از #فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره، کاظم سیاحی، غزل شاکری، حسام منظور و اکبر زنجانپور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار