رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «تک‌خال» ساخته مجید مافی از امشب ۱۷ تیرماه به صورت آنلاین از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین به نمایش درمی‌آِید. فیلم سینمایی «تک‌خال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش که از ابتدای امسال به همراه چهار فیلم «لاله»، «هفته‌ای یکبار آدم باش»، «خورشید» و «خون شد» به عنوان فیلم‌های نوروزی روی پرده سینما رفته بود، […]

فیلم سینمایی «تک‌خال» ساخته مجید مافی از امشب ۱۷ تیرماه به صورت آنلاین از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین به نمایش درمی‌آِید.

فیلم سینمایی «تک‌خال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش که از ابتدای امسال به همراه چهار فیلم «لاله»، «هفته‌ای یکبار آدم باش»، «خورشید» و «خون شد» به عنوان فیلم‌های نوروزی روی پرده سینما رفته بود، از امشب ۱۷ تیرماه ساعت ۲۰ به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که در سکوت خبری ساخته شده بود و به عنوان ناشناخته‌ترین فیلم اکران نوروزی شناخته می‌شد با فروش ۹۱۰ میلیون تومانی در رتبه چهارم فروش پس از «دینامیت» قرار گرفت.

پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلیخانی، یوسف تیموری و امیر کربلایی زاده در «تک‌خال» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه فیلم که به دست کریم امینی و مجید مافی نوشته شده، آمده است: «تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست…

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار