رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

چهارمین قسمت از مستند «تهران ۱۴» جمعه ۲۵ تیر داستان پارک امین الدوله در محله دروازه شمیران را برای مخاطبان به تصویر می کشد. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، چهارمین قسمت از مستند «تهران ۱۴» ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۵ تیر، داستان پارک امین الدوله در محله دروازه شمیران را برای مخاطبان […]

چهارمین قسمت از مستند «تهران ۱۴» جمعه ۲۵ تیر داستان پارک امین الدوله در محله دروازه شمیران را برای مخاطبان به تصویر می کشد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، چهارمین قسمت از مستند «تهران ۱۴» ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۵ تیر، داستان پارک امین الدوله در محله دروازه شمیران را برای مخاطبان به تصویر می کشد.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

«پارک امین‌الدوله پارکی بود که برای نخستین بار در ایران مغایر با اصول باغ‌های ایرانی ساخته شد و به سبک و سیاق فرنگی‌ها دارای دریاچه، قایق‌های تفریحی، آلاچیق، گلخانه، گلکاری‌های بی‌نظیر، عمارت کلاه‌فرنگی و… بود.

مجموعه مستند «تهران ۱۴» قصد دارد در این قسمت، روایتی داستانی و متفاوت از این پارک پیش رو نگاه مخاطبان قرار دهد.

داستان خیانت میرزامحسن خان پسر امین الدوله به مشروطه خواهان و ماجرای شهادت شهید مطهری و روز معلم بخش های تماشایی این قسمت مستند « تهران ۱۴» است که با روایت فریبا باقری و گویندگی امین قاضی داستان تاریخ تهران را برای تهرانی ها روایت می کند.

مستند «تهران ۱۴»با استفاده از گرافیک و جلوه های بصری سعی دارد، نبود تصاویر آرشیوی را جبران کرده و تهران قدیم را برای مخاطبان بازسازی کند.»

مستند «تهران ۱۴» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی سمیه عظیمی ستوده و کارگردانی داود مرادیان جمعه هر هفته ساعت ۲۰ از این شبکه تماشایی می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار