رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آداب و رسوم غذاخوردن در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف در قالب انیمیشنی طنز آماده نمایش شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن کوتاه «خوردم، خوردی…» به کارگردانی شیدخت دژم شهابی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع آداب […]

آداب و رسوم غذاخوردن در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف در قالب انیمیشنی طنز آماده نمایش شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن کوتاه «خوردم، خوردی…» به کارگردانی شیدخت دژم شهابی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع آداب و رسوم غذاخوردن در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف آماده نمایش شد.

در خلاصه داستان انیمیشن «خوردم، خوردی…» آمده است: «در یک جشن عروسی ایرانی، بره‌ای دنبال مادر خود می‌گردد. او در این راه با آداب و رسوم غذاخوردن در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف آشنا می‌شود.»

در این انیمیشن فیلمساز به دنبال نشان دادن تضاد میان شادی انسان‌ها و غمگینی حیوانات در موقعیت‌های مختلف بوده است.

عوامل تولید انیمیشن پنج دقیقه‌ای «خوردم، خوردی…» عبارتند از: نویسنده، کارگردان، انیماتور و تهیه‌کننده: شیدخت دژم شهابی، صدابردار: مهدی اسلامی، صداگذار: نیلوفر راستی، مهران قاسم‌زاده، موسیقی: محمد هادی مجیدی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

شیدخت دژم شهابی متولد ۱۳۷۰ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن از دانشگاه هنر تهران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار