رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

یازده فیلم کوتاه از ایران در بخش‌های مختلف دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Visioni Corte ایتالیا حضور دارند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه  Visioni Corte  فهرست رسمی فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف دهمین دوره خود را اعلام کرد. بر این اساس ۱۱ فیلم کوتاه ایرانی در این دوره […]

یازده فیلم کوتاه از ایران در بخش‌های مختلف دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Visioni Corte ایتالیا حضور دارند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه  Visioni Corte  فهرست رسمی فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف دهمین دوره خود را اعلام کرد. بر این اساس ۱۱ فیلم کوتاه ایرانی در این دوره از جشنواره به‌نمایش درخواهند آمد.

فیلم‌های کوتاه «زنگ تفریح» به‌کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد و «شاهد» اثر علی عسگری در بخش رقابتی داستانی بین‌الملل با بیست‌و‌یک فیلم دیگر رقابت خواهند کرد و بخش کودکان این دوره از جشنواره میزبان فیلم کوتاه «زائران» به‌کارگردانی فرنوش صمدی است.

همچنین فیلم‌های کوتاه «بهتر از نیل آرمسترانگ» ساخته علیرضا قاسمی، «هاله» اثر جعفر مهیاری، «نهان» به‌کارگردانی محمد هرمزی، «خورشید‌گرفتگی» ساخته رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی، «تخت آبی» اثر علیرضا کاظمی‌پور، «ملاقات» به‌کارگردانی آزاده موسوی،  «ودا» ساخته داریوش جعفری و «جام جهانی» اثر مریم خدابخش در بخش غیر رقابتی MERIDIANS پذیرفته شده‌اند.

Visioni Corte International Short Film Festival ، استعدادیابی و پرورش آن در کارگردانان جوانِ نوظهور در سطح سینمای ایتالیا، اروپا و بین‌المللی را هدف اصلی برگزاری این رویداد اعلام کرده است و با سیاست ادغام فرهنگ، جغرافیا و گردشگری به این هدف جامه‌ عمل می‌پوشاند. دهمین دوره این جشنواره از میان ۲۰۰۰ متقاضی حضور، ۱۰۶ اثر از ۳۷ کشور جهان به بخش‌های مختلف جشنواره راه‌یافته‌اند که از این میان ۷۲ اثر در بخش‌های رقابتی جشنواره و ۳۴ اثر در بخش خارج از مسابقه به نمایش درمی‌آیند.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه  Visioni Corte  از ۱۸ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۷ شهریور تا ۳ مهرماه به صورت حضوری در ایتالیا برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار