رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «٣٠٣ گزارش یک قتل» آخرین ساخته‌ سید جواد موسوی نویسنده و فیلمساز سیستانی‌تبار کشور است که با طی مراحل فنی به زودی آماده نمایش خواهد شد. وی که پیشتر ژانر وحشت را در فیلم «هفته خاکستری» تجربه کرده بود در تازه‌ترین تجربه سینمایی خود […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «٣٠٣ گزارش یک قتل» آخرین ساخته‌ سید جواد موسوی نویسنده و فیلمساز سیستانی‌تبار کشور است که با طی مراحل فنی به زودی آماده نمایش خواهد شد.
وی که پیشتر ژانر وحشت را در فیلم «هفته خاکستری» تجربه کرده بود در تازه‌ترین تجربه سینمایی خود فضایی ویژه و بدیعی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد.


سید جواد موسوی در خصوص عوامل این اثر گفت: در پروسه تهیه و تولید فیلم «٣٠٣ گزارش یک قتل» سعی وافر داشتم و فراغت خاطر. عوامل این پروژه همگی از فعالین حرفه‌ای و با استعداد عرصه سینما در استان کرمان می‌باشد.
نویسنده و کارگردان فیلم «٣٠٣ گزارش یک قتل» درخصوص تولید یک اثر سینمایی مستقل در شهرستان گفت: گرچه ساخت فیلم به دور از هیاهوی پایتخت خود فرصتی است بدیع اما در عین حال کمبود امکانات مالی و تجهیزاتی نیز از جمله تهدیدهای این دست آثار محسوب می شود.
موسوی با تاکید بر سینمای داستانی و قصه‌گو عنوان داشت: «٣٠٣ گزارش یک قتل» را در ستایش قصه گویی ساخته‌ام که در ۴ بخش‌بند مختلف روایت می‌شود. همچون یک رمان با بخشهایی جدا از هم اما به هم پیوسته. یک فیلم کاملاً مستقل، هم در تولید و هم در روایت. در این اثر مخاطب، سینما و ادبیات را به شکلی تجربه نشده در کنار هم مشاهده می کند. در واقع سعی داشتم تا به لذت تماشای فیلم و شنیدن قصه توامان هم زاویه‌ای تازه‌ ببخشم.
گفتنی است در این اثر سینمایی که به زودی در نوبت اکران هنر و تجربه به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت، نیما برومند، احسان امیر ماهانی، رضا ارشلو، محدثه حسن زاده در مقابل دوربین فیلمبرداری رضا ارشلو که از قضا تدوین این اثر را نیز عهده دار بود به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار